kaj naj naredim imela srm vezo kjer sem se s fantom spoznalvala 1 leto bila sva skupaj ne zelo dolgo vendar ze rno leto sprobavam zgubiti custva vendar negre prevec ga imamm rada kaj naj naredim vsakic ko gre z nrkom narazen se vrne ampak ne me tretirat ja otrok si se resno sva povezana in kako naj zgubim custva ker ga resnicno ljubim
• og
ogledalo
ce si res prepicana da hoces izgubiti custva zanj ker ves da bo to najboljse zate potem ti priporocam da ga popolnoma izbrises iz zivljenja. izbrisi vse slike videe texte in ce ti pise mu ne odgovarjat. lahko ga blokiras povsod tudi. to je sicer zelo zelo tezko nardit in se posebaj met neko disciplino glede tega ker mu bos hotla odpisat pa mu dajat sanse znova in znova. ce se odlocis it po tej poti je cisto normalno da ti je tezko in da se sprasujes zakaj to sploh delas in da ga dejansko ful pogresas in tako. ampak verjetno bp pomagalo to da go izrezes popolnoma. zame je delovalo in upam da bo tudi zate
• Uredništvo
Jaka Kovačič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
v tvojem vprašanju je zaznati veliko bolečine. Bivši partner, ki mu dopuščaš vstop v tvoje življenje, se zdi, da ti poruši ravnovesje z vsakim vnovičnim prihodom, čeprav si še v lastni bolečini brez vzpostavljenega notranjega ravnovesja. Kot da je tvoja rana vsakič znova odprta. Na tem mestu se mi postavlja vprašanje – kako ravnaš sama s sabo?
V tem primeru, bi si bilo morda dobro najprej odgovoriti na vprašanje, kje je tista skrajna točka, ki bi zate pomenila »Dovoj, ne dopustim si, da tako ravnaš z mano!«. S tem bi najprej pri sebi postavila mejo, do kod bi dovolila bivšemu ponovno zbližanje. V kolikor si odgovoriš na to vprašanje, lahko bivšemu tudi poveš, kaj je zate nedopustno. Kolikor se namreč cenimo, tolikor nas lahko cenijo drugi. Z nenehnim vračanjem, bivši najde pri tebi uteho, pa čeprav te ni izbral za partnerko. Le zaceliti si pride ranjen ego in ob prvi priliki spet odide. S temi dejanji mu sporočaš, da je neglede na vse, vsakič znova dobrodošel.
Čustev, ki jih imamo do kogarkoli, se na žalost ne moremo kar tako znebiti. Močna čustva nas začnejo zapuščati, šele ko gremo skoznje, ali bolje rečeno, ko dopustimo tem čustvom, da gredo skozi nas. Šele ko se prebijemo skozi vso žalost in bolečino, lahko nastopi obdobje, ko do drugega ne čutimo več teh čustev ali celo ničesar. Takrat drugi ne more več manipulirati z nami, hkrati smo pa tudi pripravljeni na nove poti. Takrat smo nekoga dejansko preboleli.
Želim ti odločnost in zaupanje vase pri sporočanju lastnih meja drugim. V kolikor boš imela še kakšno vprašanje, ti bom odgovoril.
Lep pozdrav,
Jaka Kovačič, mag. psihosocialnega svetovanja