stara sem 18 in že od 14 leta vem da imam bipolarno motnjo. pred nekaj tednov sva se z fantom razšla zarad tega. reku je da sem preveč zmedljiva in velik več stvari ki so me dejansko prizadele. zdaj me je strah da me zaradi tega nihče več ne bo imel rad.
Lp. Nika
• Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Draga Nika,
verjamem, da si zaradi razhoda s fantom žalostna in prizadeta. A verjemi, da boš nekoč, morda že v bližnji prihodnosti, našla novo ljubezen, morda tokrat tisto pravo. Najverjetneje se boš v življenju še večkrat zaljubila in doživljala v zvezi s tem veliko lepega, vznemirljivega a najbrž tudi kakšno razočaranje.
Zdaj pa imam vprašanje v zvezi z bipolarno motnjo. Je to diagnoza strokovnjaka ali tvoje lastno ugibanje in sklepanje? Če imaš potrjeno diagnozo od strokovnjaka, predvidevam, da se zdraviš. Strokovnjaki znajo pacientom z diagnozo BM pomagati in zdravljenje je uspešno. Če pa si si diagnozo postavila sama, ti toplo priporočam, da se o tem posvetuješ s strokovnjakom. Morda si pri sebi na začetku adolescentnega obdobja zaznala nihanja v razpoloženju, močno občutljivost, impulzivnost, a to je v tem razvojnem obdobju nekaj običajnega in ne pomeni, da gre za motnjo. Sicer pa imamo nihanja v razpoloženju vsi ljudje. Pri nekaterih so izrazitejša, kot pri drugih, a to še ne pomeni da gre za motnjo.
Nika, želim ti vse dobro in pazi nase.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka