Pozdravljeni.
Ime mi je Aster n star sem 14 let. Med drugim sem tudi trans (ftm) in že kar nekaj časa imam veliko disforije. Postanem žalostem ko se pogledam v ogledalo, ko me nekdo pokliče po mojem "pravem imenu", ko ljudje midlijo da sem punca ipd.
Najhuje pa je to kako izgledam. Moja prsa. Nimam velikih prsi a vseeno mi je zelo nelagodno ko vidim samega sebe v ogledalu z majico v katerih se vidijo. Zato si zelo želim imeti binder, mislim da bi mi zelo pomagal.
Problem pa je, da moji starši ne vejo da sem trans. Enkrat v blijižnji prihodnosti jim bom povedal (razmišljav sem čez pribljižno 1 leto) a sedaj se mi ne zdi da je pravi čas, saj še sam nisem 100% prepričan če sem res trans in ni vse to samo v moji glavi. Torej ker moji starši ne vejo da sem trans, ju ne morem prositi za binder.
Razmišljal sem da bi si sam kupil binder in ga naročil na nek drug naslov, a no težava je tudi da nimam nobenih dobrih prijateljev ki bi jim lahko povedal daa sem trans in jih proil če ga lahko naročim na njihov naslov. Po drugi strani pa tudi če hipotetično najdem enega prijatelja, ki bi mu lahko povedal, nimam svoje kartice, kar pomeni da bi moral uborabiti kartico od sraršev, onadva pa bi nato laho vedaela da sem neaj naročil ane?
Zanima me če lahko binder naročim še na kak drug našin, da moji starši nebi izvedeli. Ali pa, ali lahko uporabim kaj drugega kot binder? Obstaja v Sloveniji kaka trgovina v kateri lahko najdem binder ali kaj podobnega?
Vem da obstaja "trik" da si daš gor dva športna moderca, a to pri meni ne deluje.
Zahvaljujem se vam za vaše odgovore že vnaprej :)
Fe
Fellowtransperson
Hej,
Tudi jaz sem trans in ti priporočam, da se obrneš na društvo transakcija, ker se da preko njih naročiti/dobiti binder. Najdeš jih lahko na instagramu.
Lahko pa me tudi kontaktiraš na instagramu- @justme.blu , če potrebuješ še kakšno pomoč/nasvet glede trans zadev.
Lepo se imej!
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
hvala za vprašanje. Res je, če bi uporabil bančno kartico staršev, bodo ti lahko videli tvoj nakup. Ena izmed možnosti je, da binder naročiš na drug naslov in ga plačaš po povzetju (torej ob dostavi), če je to mogoče.
V kolikor ta način ni mogoč, se lahko obrneš tudi na Zavod TransAkcija, kjer imajo vzpostavljeno ti. 'binder shemo' (https://transakcija.si/transakcijina-binder-shema/). V kolikor nimaš finančnih sredstev, ti lahko binder pomagajo dobiti brezplačno, v kolikor sredstva imaš (a nočeš uporabiti kartice staršev) pa lahko binder naročiš preko njih. Več informacij najdeš na zgornji povezavi oz. jih lahko dobiš na e-mail naslovu info@transakcija.si
Upam, da uspeš najti pravo rešitev :)
Za vsa dodatna vprašanja sem ti vedno na voljo.
Lep pozdrav,
Blažka Plahutnik Baloh, mag. psih.
svetovalnica Legebitra