Hej js sm neki casa nazaj pogledala movie named young hearts kjer se imata rada dva ista spola in to mi je dalo zelo emty feeling . Bojim se da sm bisexual kr nocm bit nevem mo summim kr se nemorm zalubit tko ful v enga ali pa da si sam custev nemorm dopovedat imam oz sem imela crushe na fante in nikoli na punce. Nikoli si nism predstavlala da bi sla z punco ampak sedaj mam cudn feeling kr se nemorm zalubit sploh no mogoc res mal al pa si lazem kako ugotoviti sploh ce sm bisexual pac tf help nocm bit ????
Bo
Bond007
To so naravne faze odraščanja. Glavni junak v filmu, ki si ga gledala, doživlja enako, ne ve, kako naj se počuti, saj čustva šele odkriva. Ta čustva ali pomanjkanje njih te ne določajo, da boš taka 100% ves čas in celo življenje, ampak se spreminjajo glede na starostna obdobja, zrelost čustvovanja in izkušnje z ljudmi, ki jih pridobivaš skozi celo življenje. Vem, da je današnja mlada generacija navajena na absolutni determinizem, vse po predalčkih, nalepkah, oznakah, klubih, pripadništvih - vendar to je zgolj bežeča utvara. Narava pač ne deluje tako. Tudi, če se danes počutiš sigurna v svojih čustvih in že jutri popolnoma zmedena, je to zgolj faza odraščanja, dokler se ti v telesu ne vzpostavi hormonsko ravnovesje. Šele sčasoma se pokaže, kako se pravzaprav zares počutiš, obenem imajo pa nate vpliv vse izkušnje, ki si jih med odraščanjem nabereš.
Tvoje želje hočem/nočem biti takšna, so zgolj projekcija, kako bi želela da te vidijo v družbi. Enake težave je imel junak v filmu, saj mu je bilo po eni strani odkrivanje novih čustev všeč, po drugi strani se je pa sramoval, da bi ga družba zaradi tega obsojala. Družba te bo praviloma vedno obsojala ne glede na to, kako se trudiš. Zato si je dobro poiskati boljšo, razumevajočo družbo, da boš najbolj srečna in brez skrbi. Good luck.
Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si si nekaj časa nazaj ogledala film z zgodbo o istospolni ljubezni, ki je v tebi sprožil nekatera vprašanja. Najprej bi ti želela povedati, da je povsem normalno, da se počutiš zmedeno. To je del odraščanja, še posebej, ko gre za čustva, zaljubljenost in identiteto. Mnogim se v tvojih letih dogaja podobno.
To, da te je film spravil v tak "empty feeling", še ne pomeni, da si zdaj naenkrat nekdo drug ali da moraš zdaj takoj vedeti, kdo si. Tvoje občutke je v redu raziskovati počasi in brez pritiska. Tudi če se trenutno ne zaljubljaš močno ali nisi imela »crusha« na punco, to ne pomeni, da si ali nisi nekaj. Vse to se lahko z leti spremeni – ali pa tudi ne – in oboje je popolnoma v redu.
Strah pred tem, da bi bila biseksualna, je lahko tudi del tega, ker družba včasih daje občutek, da je to nekaj »čudnega«. Če bi te privlačile tudi punce, to ne pomeni, da si kaj manj vredna ali da je s tabo kaj narobe.
Pomembno je, da si prijazna in potrpežljiva do sebe. Svojo identiteto lahko odkriješ na način, da poslušaš svoje občutke ob različnih ljudeh, pišeš o svojih doživetjih in čustvih v dnevnik, se pogovarjaš z nekom, ki mu zaupaš. Tvoja identiteta ni nekaj, kar moraš takoj zdaj definirati. Odkrivaš jo v svojem tempu.
Če imaš še kakšno vprašanje, ti nanj z veseljem odgovorim.
Veliko poguma ti želim!
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)