Zdravo!
Jaz na spletu gledam pač ko se prijateljice vidijo po dolgem času in kako se imajo skupaj lepo in prespijo druga pri drugi....pa tut moja sestrična mi to pravi pa prespi pri prijateljicah jaz pa v oš ne najdem nobene bff.
Komaj čakam da grem v srednjo šolo kjer upam, da bom dobila bff.
V oš mi družba ne sede....
Ima kdo isti problem? Kaj naj naredim, je kaj narobe z mano?
Žalostna sem in ko zo gledam se včasih zjočem.
Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo težavo. Če prav razumem, ti je trenutno težko, ker nimaš nobene prijateljice, s katero bi si bili zares blizu, pri kateri bi lahko na primer tudi prespala.
Povsem razumem, da ti je ob tem težko, saj si vsi želimo in na nek način tudi potrebujemo dobre prijatelje. Zagotovo pa nisi edina s tem problemom, prav tako ni s tabo nič narobe. Nekateri najdejo svoje najboljše prijatelje že na začetku osnovne šole, nekateri bolj proti koncu, spet drugi v srednji šoli, nekateri na faksu ali še pozneje. Prav tako se prijatelji skozi življenje menjujejo - nekateri odidejo, pridejo pa novi, drugi ljudje. Le dopustiti moramo to možnost.
Ali morda obiskuješ kakšno izvenšolsko dejavnost - igraš kakšen instrument, treniraš kakšen šport? Če imaš možnost, je obiskovanje takšnih dejavnosti lahko odlična priložnost za spoznavanje novih prijateljstev in ljudi. Ali pa obiskovanje kakšnih taborov med počitnicami, kakšnih delavnic. Odlična priložnost za sklepanje novih prijateljstev je lahko tudi prostovoljstvo, če imaš kje v bližini kakšno društvo, ki to omogoča (mogoče gasilsko društvo v tvoji bližini).
Napisala si, da si želiš, da bi tudi ti lahko npr. prespala pri svoji prijateljici. Ali se morda lahko za to dogovorita s tvojo sestrično in si vidve organizirata ‘sleepover’? Tudi sestrična je lahko tvoja najboljša ali zelo dobra prijateljica. Ni nujno, da mora tvoja najboljša prijateljica ali prijatelj biti nekdo, ki ni s tabo v sorodu.
Če potrebuješ še kaj, bom vesela, če se ponovno oglasiš.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije
Lo
Lola2010
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Če potrebuješ še kaj, bom vesela, če se ponovno oglasiš.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije
Hvala.....ja jaz igram kitaro in tudi tam spoznavam nove prijatelje in dramsko šolo obiskujem....sem spoznala eno punco in mislim da se lahko razvije prijateljstvo iz tega.....hvala♡♡♡
Uredništvo
Sara Seršen
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si se ponovno oglasila in sem zelo vesela zate! Lepo je slišati, da tudi izven šole sklepaš prijateljstva. Držim pesti, da se med vama s punco, ki si jo spoznala, razvije eno lepo prijateljstvo.Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije