Pozdravljeni!
No tako je jaz sem imela bff kateri sva bili bff od malega sva se družili se smejali, ko pa je prišla do 8 razreda osnovne šole takrat sva se začeli vedno manj družiti in se oddaljevati druga od druge. In to me je zelo prizadelo saj se že zelo dolgo poznava. Potem pa je spoznala eno punco iz razreda s katero sta se dobro razumeli in se družili in bff se je oddaljila od mene. Zdaj ko pa je tudi ona v srednji šoli se srečava na avtobusni postaji in namreč jaz njo pozdravim ona mene ignorira. In potem grem naslednjič mimo pa mi reče zakaj me nisi pozdravila pa ji nisem želela rečit da me je ona takrat ignorirala in da nisem hotela vztrajati. Moja bff hodi tudi vn z prijateljico mene nikoli ne vzame zraven pa bi si recimo jaz ful želela iti. Ali pa ko jo vprašam če ima čas da bi se malo podružili reče da se ima za učiti potem ko pa jaz grem domov pa vidim da objavlja kako se druži z ono prijateljico in jaz se potem počutim zapostavljena kot da ne spadam v to družbo. In recimo ko ji kaj napišem samo pogleda sporočilo niti odgovori ne ali pa jo pokličem pa se mi ne javi in me niti nazaj ne pokliče. Ko bi jo pa rabila ob sebi jo pa nikoli ni in res nevem kaj naj še naredim ker jaz sem že veliko naredila za najino prijateljstvo . In ko sva postali bff sva si obljubili, da med nama ne bo laži in zamer ampak ravno to se je zgodilo. In enkrat je rekla da ji ni žal da ni prišla na mojo zabavo in da sem čudna ker pišem ene in iste stvari ampak če bi bila bff me ne bi ogovarjala
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Najči!
Večkrat sem prebrala tvojo pošto in razmišljala o tem, kar si napisala.
Najprej sem pomislila na to, da se vsi zelo spreminjamo. V enem trenutku smo prepričani, da bomo ravnali tako, kot želimo, ali kot smo se odločili. To so v tistem trenutku naše zavestne odločitve in tako smo se odločili.
Potem pa…ne vem, kaj se zgodi. Ne vem, kaj se spremeni…a smo to mi sami, drugi okrog nas, a so se naše želje spremenile, ali želje drugih…
Ob tvojem pismu sem se veliko ukvarjala s tem, katere prijateljice sem imela takrat in kako pomembne so bile takrat zame. Ne vem ti povedati, kaj se je spremenilo. Morda je prišel nekdo drug in sva se bolj ujela, imela skupne interese…
Razmišljam o tem, da to boli, tako kot veliko sprememb, ki si jih ne želimo. In ko smo dobro, si ne želimo spremembe.
Tvoja prijateljica se morda še ne zaveda te spremembe. Ne zaveda se, da je nekaj izgubila. Boli nas namreč izguba nečesa, kar smo imeli, doživljali, da je naše, del naših odnosov. In najbolj nas boli izguba odnosov.
Vendar je pri odnosih pogosto tako, da je prav, da ohranimo dobre plati odnosov, ki nam pomagajo pri začetkih novih odnosov. In ti bodo bogatejši zaradi vseh preteklih izkušenj. Iz vseh preteklih izkušenj se namreč največ naučimo iz tistih, ki nas najbolj bolijo.
Težko je razumeti, zakaj se ljudje odločamo v nekem trenutku za takšne ali drugačne poteze, vedenja. Včasih pomaga odkrit pogovor o tem, kar čutimo, a odkritost je vedno stvar trenutka, se mi zdi. To pomeni, da lahko že v naslednjem trenutku odkrijemo kaj drugega in to spremeni naš pogled in našo odkritost do drugih. Morda besede vseeno bolj bolijo, zato nismo vedno pripravljeni na popolno odkritost in povemo manj, kot bi lahko. A to ne pomeni, da ni vredno poskusiti.
Lep pozdrav,
Irena Toš Koren, psihologinja