Dober dan,
Mene zanima kdaj lahko začnem z opravljanjem vozniškega izpita če piše da moraš biti star 16.
Ali moram že pred izpitom kaj znati ali je vredu če znam samo osnove kako pelati avto parkirat pa zadensko pa neznam najbolje.
Ali se bolj splača izpit narediti pri 18-ih ali 16-ih?
Koliko približno stane vse za izpit kar rabiš ker na internetu piše 800 pa še nekaj nekateri pa rečejo da je blo 1500?
Kaj moraš se potem narediti pri 18-ih da lahko sama vozim?
Ali izpit delaš med šoli ali po šoli pač pouku?
• Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
vozniški izpit je sestavljen iz praktičnega in teoretičnega dela. Poleg izpita je potrebno opraviti še zdravniški pregled in izpit iz prve pomoči. Več informacij o opravljanju vozniškega izpita je dostopnih tukaj.
Za pričetek opravljanja vozniškega izpita ni potrebno kakšno posebno predhodno znanje. Tekom usposabljanja se boš naučila vseh tistih stvari, ki jih je potrebno poznati in upoštevati za varno in odgovorno vožnjo na cesti. Glede tega, kdaj opraviti vozniški izpit ti svetujem, da se o tem pogovorite doma – saj je to odločitev, ki jo potrebno sprejeti, glede na številne osebne okoliščine.
V kolikor pa se odločiš za vožnjo s spremljevalcev pa pridejo zate v upoštevaje še naslednji pogoji. Svetujem ti, da se za dodatne informacije obrneš na pooblaščenega izvajalca (avtošolo), ki ti bo lahko podal tudi podatek o ceni storitve, prav tako pa ti bodo lahko svetovali na podlagi svojih številnih izkušenj. Pri njih povprašaj tudi glede možnosti opravljanja praktičnega dela izpita pred/po pouku.
Lepo te pozdravljam,
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved
• cs
cslncs
Za vpis v avtošolo ni treba znati nič, itak greš najprej čez tečaj CPP in šele ko narediš njihov interni "izpit", se pogovarjate naprej. Za sam izpit pred izpitno komisijo je seveda treba "razturati", sicer pogrneš, kolikor so dolga in široka.
Strošek? Najprej so tu "fiksni stroški" za stvari, ki jih v principu delaš samo enkrat: 1. pomoč, zdravniški pregled, teorija... Potem je pa zelo odvisno, koliko ur preživiš na vožnji in vsako lepo plačaš po ceniku.
Kar se tiče voženj, so načeloma avtošole oz. inštruktorji dovolj prilagodljivi, da ti poskušajo iti na roko glede časa in začetka vsake vožnje, malo manj fleksibilnosti je logično pri nočni, pri finalni izpitni vožnji pa so centri praviloma zabasani že mesece vnaprej in ti pač podobno kot v javnem zdravstvu dajo nek termin čez n mesecev, potem je pa tvoj problem, da poskrbiš za ostale obveznosti.