Kaj je asd, kako ga prepoznam? Definitivno nimam hude oblike tega, ampak predvidevam da imam milo, tako da me zanimajo simptomi za to, ne tisti ekstra avtizem
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
V slovenščini se tej motnji reče motnja avtističnega spektra (MAS) in gre za razvojno motnjo z največjim primanjkljajem predvsem na področju socialne komunikacije in interakcije. Ključno pri tej motnji je, da nimajo vsi posamezniki istih znakov, oziroma isto izraženih lastnosti - ravno zato rečemo, da gre za spekter.
Priporočam ti, da pregledaš članek na spletni strani Nacionalnega programa duševnega zdravja ali na spletni strani Zveze za avtizem, kjer je motnja ustrezno teoretično razložena in boš tam našel še največ relevantnih informacij o sami motnji in njenih najpogostejših znakih in simptomih.
V kolikor pri sebi opažaš določene znake, ki ti otežujejo normalno vsakodnevno funkcioniranje, ti priporočam, da se oglasiš pri svojem osebnem zdravniku, ki te lahko potem po potrebi napoti naprej do psihologa.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje. Če te še kaj zanima, kar vprašaj. :)
Lepo bodi!
Lea Figelj, dipl. psih. (un)