Je arhitektura težek študij? In aprejemni izpiti koliko so težki kaj vse moraš delati tam? Obstaja kje da se brezplačno pripravljaš na njih videla sem samo plačljive priprave?
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
arhitektura velja za enega izmed težjih študijev, težavnost pa je odvisna tudi od občutka posameznika. Veliko je odvisno od tega kako močno si želiš spoznati to področje torej kakšna je tvoja volja, nato koliko truda si pripravljena vložiti v to ter kako si na splošno vztrajna. Nič ni nemogoče. Če si nečesa res želiš, lahko to dosežeš. V Fax vpisniku lahko pogledaš mnenja študentov glede samega študija, veliko formalnih informacij pa najdeš na spletnih straneh fakultet, ki ta program izvajajo.
Mogoče preko socialnih omrežij poiščeš tudi študente arhitekture, ki ti lahko povedo svoje poglede na študij in sprejemne izpite.
Želim ti vse dobro,
Urška Koštomaj, mag. psihologije