Pozdravljeni!
V naslendnjih dneh zmanjšujem svojo dozo antidepresivov iz 100 mg na 75 mg in čeprav sem se počutila dokaj samozavestno, me je zdaj malo strah. Psihiatrinja mi je povedala, da je normalno, da se bom prve dni malo čudno počutila, ampak vseeno...v sredo grem na maturanski izlet in nočem, da bi to kaj vplivalo, da bi bila zaradi tega morda depresivna ali kaj... kaj naj naredim, da se bom rešila tega strahu?
Lep pozdrav
Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Lahko razumem, da te skrbi glede zmanjševanja medikamentozne terapije. Verjamem, da je tvoja psihiatrinja dobro ocenila situacijo, ter bo vse okej. Zaupaj vase ter v to, da zmoreš.
Normalno je, da nas skrbi, kadar se nam dogajajo spremembe... Vedi, da četudi pridejo neprijetni občutki, tako kot pridejo, tudi minejo... Velikokrat se ljudje prestrašimo povsem običajnih telesnih ali razpoloženjskih sprememb, ki se pojavijo, ter potem napačno sklepamo, da je nekaj hudo narobe oz. zaradi strahu še potenciramo neprijetne občutke, kar lahko vodi še v večjo paniko... Morda preusmeriš pozornost če pride do takšnih primerov na kaj dobrega, na kakšne lepe misli. Oz. svoje misliš zaposliš s čim drugim kot s premlevanjem kaj se dogaja in kaj je lahko narobe.. lahko opazuješ okolico.. lahko prosiš prijatelje, da te zamotijo s pogovorom…lahko poskusiš s tehnikami sproščanja itd.. Vedi, da vse mine. Zmoreš. Kar pogumno...Patricija Kramaršek, mag. psihologije