Živjo.
Imela sem anoreksijo in sem se po tem zredila na še 5 kil več kot pred anoreksijo izgledam obupno samozavesti nimam nič sovražim se in sem obupana. Zdaj imam zelo močne težave s samozavestjo, ves čas se samo še redim in redim, ne glede na to, kaj naredim. Zaradi tega me je že sram iti v javnost in se izogibam ljudem.
Zelo me mučijo misli o hujšanju in o tem, da bi šla spet v restrikcijo, ker ne vidim druge rešitve. Poskušala sem z različnimi dietami, ampak nič ne deluje in imam občutek, da sem izgubila nadzor nad telesom in lakoto.
Ne iščem hitrih diet ali ekstremov, ker nekako se zavedam da bom na istem ampak ne vem več, kako naj shujšam oziroma kako naj sploh živim v tem telesu po anoreksiji, ne da bi se sovražila. In poskušam spet razno razne diete, ampak mi nič ne uspe najraje bi videla da me zaprejo v bolnico in da tam z zdravniki shujšam.
Rabila bi pogovor in usmeritev, ker se bojim, da bom drugače spet zdrsnila nazaj v bolezen.
! PROSIM VAS DA SKRIJETE VSEBINO !
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Prosim pojdi do svoje osebne zdravnice in ji povej za te težave. Mislim, da bi bilo dobro zate, če bi odšla na pregled in posvet k dietetiku, lahko da ga imate v vašem zdravstvenem domu, drugače pa ti bo zdravnica znala svetovati kam bi lahko odšla. Prosim ne loti se diet sama, ker boš svoje zdravstveno stanje poslabšala. Bolje je, da je vnos hrane strokovno nadzorovan. Sploh pa ni rešitev restrikcija, tako boš škodila svojemu telesu pa tudi psihičnemu stanju - saj bo anoreksija spet dobila moč nad tabo. Če se s tem že dalj časa boriš, bi lahko odšla tudi na MKZ Rakitna ali pa CMZ v Ljubljani, prosim pogovori se o različnih rešitvah s tvojo zdravnico. Ali imaš redne kliničnopsihološke oobravnave? Tudi tam ti strokovnjak lahko svetuje kako dalje in naredita nek načrt.
Javi se še kaj,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije