Pozdravljeni,
stara sem 21 let in imam tezave z anksioznostjo saj tako jaz mislim, saj vsak dan mi grejo cez glavo negativne misli, ki jih poskuša odstraniti vendar ne gre in to mi povzroci stiskanje v prsih, slab dan obcitek da nimam dovolj moci ali pa da neznam nic narditi.
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo stisko.
A mi lahko malo več poveš o tem, kako dolgo že traja ta anksioznost in kaj misliš, da jo sproža? Kdaj misliš, da ti je lažje (se anksioznost ne pojavlja) in kdaj težje (stiskanje v prsih, občutek nemoči, utrujenost, nemoč narediti, kar si želiš ali zastaviš)? Ko bova to malo raziskali, si bova lažje zastavili pot za naprej, pa tudi jaz ti bom lažje svetovala.
Želim ti vse dobro, pa upam, da se čimprej bereva.
Srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije