Živijo
Imam nek  tak čuden občutek v sebi da kadar me je strah dobim kot da nisem jaz v svojem telesu da se ne morem nadzorovat in take stvari ampak v sredo sem dobila velik napad in ta občutek imam še zdaj!
Bi mi lahko prosim pomagali?
LP
POMARANČA
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Hvala, ker si nam zaupala svojo težavo. Skušal ti bom pomagati po najboljših močeh.
Praviš, da se v tebi, ko doživljaš strah, pojavlja "čuden občutek, kot da nisi v svojem telesu" in dodajaš, da si v sredo doživela velik napad, občutki pa še vztrajajo. Strah je popolnoma normalen odziv na nevarnost, saj nam pomaga, da se zaščitimo. Če se zelo prestrašiš, pa se lahko zdi, kot da si oddaljena od svojega telesa ali kot da si zamrznila. Dobro si prepoznala in opisala te občutke. Zgodi se, kadar doživiš strah, ki ga ne moreš obvladovati. V takšnih situacijah se vključi poseben obrambni mehanizem, ki nas varuje pred premočnimi čustvi. Omenjaš, da si nedavno doživela "velik napad", občutki pa še vztrajajo. Verjamem, da te je izkušnja vznemirila, sploh zaradi jakosti. Ob tem lahko doživljaš dodaten strah, da se ne bi kaj podobnega ponovno zgodilo. Za boljše razumevanje bi potreboval dodatne informacije o situaciji, v kateri se ti je navedeno dogodilo. Se morda spomniš? Pozorni moramo biti namreč na sprožilce takšnih odzivov.
V kolikor svoje težave nisi zaupala še nikomur, predlagam, da se o svojem doživljanju pogovoriš bodisi s svojimi starši bodisi svetovalnimi delavci na šoli ali drugo zaupno osebo.
Priporočam, da si prebereš priročnik Kaj lahko naredim, da mi bo lažje. V njem so natančno opisane značilnosti podobnih težav, poleg tega pa vključuje uporabne vaje, ki jih lahko koristiš kadarkoli, ko si v stiski. Glede na opis težav priporočam, da preizkusiš vajo na strani 14. Gre za vodeno tehniko prizemljitve, ki ti pomaga povrniti stik s svojim telesom ter pridobiti nadzor same nad sabo. Do priročnika lahko dostopaš na povezavi: https://www.tosemjaz.net/prirocniki/kaj-lahko-naredim-da-mi-bo-lazje/.
V kolikor se bo težava še naprej pojavljala, ter pogovor in vaje ne bodo zadostovale, se nam ponovno oglasi.
Martin Peterka Skobe, dipl. socialni pedagog