Živijo sem pomaranča
kadar me je strah dobim čuden občutek kot da nisem prisotna tukaj in da sem šla ven iz telesa.To imam že zelo dosti časa ampak v to sredo sem imala zelo velik napada tega občutka in ga imam še zdaj.Zvečer v sredo sem imela 37,2 C vročine
• Uredništvo
Živa Leben

Odgovor svetovalke:
Zdravo pomaranča,
hvala, za tvoje sporočilo in, da si delila svojo stisko. Občutek, ki ga opisuješ, je lahko zelo neprijeten, še posebej, če traja dlje časa. Poleg odziva na intenzivno doživljanje strahu, je lahko izven telesni občutek povezan tudi z odzivom telesa na stres ali močno tesnobo. Bi mi zaupala kaj več o trenutkih, ko se ti to zgodi – in v tebi povzročijo tako močan občutek strahu?
Verjamem, da je občutek, kot da nisi prisotna, lahko zelo strašljiv. Tvoje telo in um se na svoj način poskušata soočiti s stresom, ki ga doživljata, kar lahko vpliva tudi na fizične simptome, kot je vročina. Si o tem že govorila s kom – s staršem, šolskim psihologom ali drugo odraslo osebo? Če so ti trenutki pogosti, je pomembno, da poiščeš odraslo osebo, ki ji lahko zaupaš in ti lahko pomaga. Pomembno je, da v takih trenutkih nisi sama.
Če se ti bodo ti občutki še naprej ponavljali in te obremenjevali, bi bilo dobro, da se pogovoriš s strokovnjakom, psihologom. Prav tako pa smo ti na voljo tudi mi pri #Tosemjaz.
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.
• Po
Pomaranča
Živijo
zelo sem vam hvaležna za vaš odgovor.Ja o teh občutkih sem govorila z mojim tatotom ki me bolj razume in mu take stvari bolj zaupam.Zdi se mi da sem to že prej omenila ampak ta občutek imam že kakšno leto ampak ga nimam konstantno ampak samo kadar me je strah tokrat pa sem imela zelo velik napad.
lp
• Uredništvo
Živa Leben
Odgovor svetovalke:
Zdravo,
hvala, da si se ponovno oglasila. Lepo je slišati, da lahko svoje občutke zaupaš tatu, ki te razume in ti prisluhne. Spodbujam te, da se nanj obrneš tudi takrat, ko se pojavi močan strah ali občutek izgube nadzora nad seboj.
Razumem, da je bil tokratni občutek še posebej močan in da te je morda prestrašil. Pomembno je, da veš, da tvoje telo v takih trenutkih reagira na strah in stres, ter, da lahko te občutke sčasom in z določenimi tehnikami tudi pomiriš.
Morda bi ti pomagalo, če bi preizkusila različne tehnike za pomiritev močnih občutkov, kot so: globoko dihanje, priklic prijetnega spomina ali kraja, kjer se počutiš varno, osredotočanje na nekaj otipljivega (na primer predmet v tvojih rokah, vonj ali zvok). Prav tako lahko poskusiš z zapisovanjem svojih misli, občutkov in opisom okoliščin (kaj se je takrat dogajalo, da je v tebi zbudilo tako veliko strahu in stike, ki vodita v odsotnost), kar je lahko prvi korak k večjemu občutku varnosti in razumevanju takih trenutkov, kot tudi lažjega iskanja primerne pomoči.
Če bi želela, lahko skupaj poiščeva še kakšne strategije, ki bi ti lahko pomagale. Vedno si dobrodošla, da se oglasiš in podeliš, kako se počutiš na portalu #Tosemjaz.
Topel objem,
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.