hey. kako ste? upam da ste uredu. angleščina mi je šla vedno dobro z lahkoto sem dobila same petice in to brez učenja. sedaj ko smo pisali najtežji test se nisem nič učila in dobila 5. ko pa smo pisali lahek test sem se učila kar nekaj časa in dobila 3. zakaj? strah me je da bom postala slaba in imela slabe ocene pri angleščini ki je bil vedno moj najljubši predmet. kaj mi predlagate saj nočem biti slaba (starši bi se posmehovali in jezili)
lp.
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
morda si imela slab dan ali pa si mislila, da je snov, ki jo pišeš lažja, kot je bila v resnici. Glede na to, da ti angleščina gre in dobivaš navadno visoke ocene je morda bil razlog to. Sicer pa ti svetujem, da se v prihodnje vseeno na teste pripravljaš, saj boš tako tudi bolj pomirjena, saj boš vedela, da si pripravljena. Prav tako bo tudi angleščina vedno težja oziroma snovi bo vedno več in brez učenja najverjetneje ne bo več šlo tako enostavno.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
• Ma
MajaF
Razumm te cist. Men gre tut anglescina dobr pa se mi sploh ni treba ucit ampak ucasih so pa kaki testi res smotani (za kerkoli predmet). ...skratka hocm ti sam rect da ne skrbet ker ti bo slo odlicno ker je kriv test in ne ti.
Glede starsev pa moje sozalje ker poznam k mam isti drek doma. Ze sam da 3 dobim me bojo na to spominjal se 4 leta.