Hej, hej
Imam vprašanje in sicer, grem v 8. razred OŠ in angleščina mi nikakor ne gre????.. poizkusila sem že več tehnik npr. branje angleških knjig, gledanje angleških filmov/serij z angleškimi podnapisi, ustvarjanje svojega slovarja ipd., pa nič ne deluje.
Mami in oči pa sta nam obljubila, če bomo imeli drugo leto (torej jaz v 8. razredu OŠ) angleščino zaključeno odl (5), nas bosta nagradila s tem da nas peljeta v Anglijo kamor si jaz neizmerno želim iti.
Pri angleščini pa nimam težav v naši družini samo jaz, ampak jih imata tudi moja mlajša bratca. Eden gre v 4. razred OŠ drugi pa v 6. razred OŠ.
Letošnje leto smo opravili vsi z zaključeno db (3), vendar gre vsako leto angleščina vsem trem slabše, saj se mi zdi da je vedno težje in težje.
Z nami se je učila tudi mami vendar v šoli ni imela angleščine prav tako tudi oči, zato nam ne moreta prav dosti pomagati????... zato se obračam na vas
Hvala za odgovor
mici????
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
morda bi na začetku poudarila, da smo si ljudje različni. Ravno to je tisto, kar nas dela posebne. Zaradi tega je tudi nemogoče, da bi bili vsi dobri na vseh področjih. Kako pa bi bilo, če bi vsi obvladali angleščino? Ne bi bilo nikogar, ki pa je dober pri matematiki, biologiji, glasbi .... Kar želim povedati je to, da je nemogoče, da je ena oseba dobra na vseh področjih. Pri tebi je to morda angleščina, sem pa prepričana, da ti leži kateri drugi predmet, ki pa dela težave komu drugemu.
Napisala si, da si poskusila že veliko tehnik za učenje angleščine. Vsekakor nadaljuj z gledanjem angleških filmov z angleškimi podnapisi. Morda bi si lahko izposodila tudi kakšno lažjo knjigo v angleščini in jo poskusila prebrati. Če rada poslušaš glasbo, je dober način, da potreniraš angleščino poslušanje le-te ob ogledu besedila.
Vsekakor pa ti svetujem, da v prihodnjem šolskem letu čim več sodeluješ pri pouku angleščine, saj če boš samo tiho poslušala, se tvoje znanje ne bo izboljšalo. Aktivno sodeluj, pa četudi poveš kaj narobe. Tako se učimo. Lahko se tudi povežeš s kakšnim sošolcem oziroma sošolko, ki mu oziroma ji angleščina leži in si izbereta en dan, ko poskusita govoriti le v angleščini.
Morda bi se lahko s starši tudi pogovorila o možnosti kakšnih inštrukcij.
Želim ti lep preostanek poletnih počitnic,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike