Pozdravljeni
Ali je pri prvem analnem seksu potrebno kako posebej pripraviti analno luknjo. Glede čistoče analne odprtine piše na internetu kar nekaj, ne piše pa prav veliko če je treba npr. luknjo "razširiti" z  predmeti ali prsti preden vstopim v njo s penisom.
Večina člankov na internetu je zelo pozitivnih in kar nekako spodbujajo da raziščemo ta del spolnosti na drugi strani pa sem prebral članek na vizita.si (https://vizita.si/spolnost/analni-seks-prinasa-tudi-nevarnosti.html)
Članek izpostavi nekatere negativne strani analnega odnosa predvsem poškodbo sluznice. Ali se je res skoraj nemogoče izogniti poškodbi sluznice?
Z punco sva se že večkrat pogovarjala o analnem seksu. Ona si želi sprobati, vendar sem jo kar nekako zavrnil. Vseeno pa zadnje čase razmišljam da bi bilo vredno poskusiti.
Torej zanima me predvsem kako najbolj varno in neboleče izvesti analni seks.
Če bi danes izvedel analni seks, bi kupil lubrikant za analni seks. Punco bi probal čimbolj vzburiti - res bi se potrudil pri predigri. Nato pa bi z kondomom in veliko lubrikanta prodrl v njen anus. Seveda najprej samo z glavico nato pa glede na to kako bi se ona počutila(ali bi hotela da grem globje ali ne).
Je opisan način pravilen ali si vse skupaj predstavljam preenostavno?
Se opravičujem za zmedeno vprašanje, vendar sem zmeden tudi sam in nevem točno kaj me zares zanima. Mislim, da me je le nekoliko strah, da bi šlo kaj narobe in bi jo zelo bolelo ali bi jo celo poškodoval. Sem zraven pa še pride moja obsedenost s čistočo in se morda nekoliko "bojim" tega dela telesa, ker težko odmislim čemu je v resnici namenjen.
Hvala za vaš odgovor
• Uredništvo
1418

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen:)
Sicer nisem strokovnjak na tem forumu, sva pa s fantom "strokovnjaka" ne tem področju in ti lahko zato dam par nasvetov oziroma delim svoje izkušnje.
Kar se tiče nevarnosti, ti ne morem ravno svetovati, lahko pa rečem, da se nama ni zgodilo še nič. Je pa treba biti previden in poslušati partnerja. Če preveč boli se ustaviš in vedno, čisto vedno uporabljaj lubrikant in kondom.
Čiščenje pred analnim sexom je izbira posameznika. Nekateri jo potrebujejo (jaz sem ena od njih) drugi pa ne. Vse je odvisno od konsistence saj vemo časa. Za sex mora biti prazen le spodnji del (mogoče zadnjih 20 cm) črevesja. Lahko malo pobrskajtapo internetu kako in kaj. Za nekatere je dovolj le da opravijo potrebo pred samim seksom.
Zdaj pa na sam seks. Kot si omenil je predigra zelo pomembna in nujna. Nekateri svetujejo da se analnega seksa lotiš šele po tem ko ženska že enkrat doživi orgazem, ker naj bi se mišice bolj sprostile, preden pa se lotiš same penetracije pa ti svetujem, da se malo poigrata s prsti. Nežno jo božaj po anusu, dodaj lubrikant in počasi probaj z enim, nato z dvema prstoma. To počni par minut, da se ima čas navaditi potem pa nujno dodaj lubrikant še na penis in pojdi počasi in previdno. Saj boš videla kako se bo ona odzivala. Od tu naprej pa kakor vama paše:)
Zdaj pa še vprašanje glede čistoče. Če se tebi gnusi analni seks ni za vaju. Če nočeš, ti ni treba, saj imaš vedno pravico reči ne. Meni osebno se to ne zdi nič takega (z fantom sva probala že skoraj vse).
Upam da sem ti vsaj malo pomagala če imaš pa še kakšno vprašanje pa kar prašaj
• 14
1418
Pozdravljen:)