Živjo pri svojmu atiju opazam da je spet zacel ogromno piti 14 dni ze pije po vsakem pitju zacne noreti se znasati na ljudi okoli sebe itd. Zlo je neprijetno videti saj se dere tudi na mojega mlajsega bratca za stvari katere so se zgodile pou leta ali vec nazaj. Ze 2 tedna poskusam biti cim manj doma saj je ves cas pijan dere se obcasno kaksno stvar vrze ob tla in mene to sprjavlja ob ziuce nadlezno je neupam si domou moj bratec hodi skoraj vsak vecer spati k prijatelju saj ga je doma strah ... moj ati pa vsak vecer hodi spat v dnevno sobo ceprau ga mami prosi naj spi v spalnici z njo ampak noce moja mami pa je usa uzaljena ziucna in se kaksne dneve v tednu sploh ne pogovarja. Taksne stvari so se mi ze dogajale v osnovni soli zaradi tega sem se zacela samo poskodovati kaditi travo itd. Potem je kaksne 2 leti nehal piti sedaj pa ves cas pije kar sam od sebe brez druzbe pije cele dneve . Zelo rada bi bila kaksen teden doma ali vikend da bi se z druzino normalno druzili in pogovarjali brez krega :( ves cas sem pri fantu moj bratec je ves cas pri prijateljih moja mami pa sama doma prenasa oceta ... zelo sem zalostna za mami saj vem da ji je tesko ampak nevem kako naj ukrepam
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
verjamem, da ti je hudo in razumem tvoj občutek nemoči. Alkoholizem v družini vedno pomeni trpljenje vseh družinskih članov in vsak se poizkuša reševati na svoj način. Iz tvojega pisanja razumem, da je tudi pri vas tako. Ti prevzemaš vlogo rešiteljice, ki je seveda zelo težka in breme, ki ga prevzemaš te uničuje in spravlja v obup.
A rešitve so. Alkololizem je bolezen odvisnosti, trdovratna in zahrbtna, človega zagrabi s svojimi kremplji in ga težko izpusti. Brez ustreznega zdravljenja je človek najpogoste obsojen na propad. Rešitve in izhod iz tega pekla v katerem se je znašla vaša družina, torej so. Ena izmed njih je, da mama, brat in ti, poiščete strokovno pomoč. Lahko vam pomaga vaš osebni zdravnik, če z njim o vsem odkrito spregovorite. Znal vas bo usmeriti na pravi naslov. Preden poiščete strokovno pomoč pri njem, se morate vi trije poenotiti in se odločiti za korake, ki jih boste storili.
Druga možnost pa je, da poiščete pomoč pri AA (anonimni alkoliki). Skupine AA so razširjene po vsej Sloveniji. V tem okviru delujejo tudi skupine Al-Anon, skupine za samopomoč svojcem in prijateljem alkolikov ter Alateen, skupine za otroke alkolikov. Priporočam, da pogledaš na njihovo spletno stran in se povežeš z njimi. Enako bi bilo priporočljivo za tvojo mamo. Ko boš stopila v stik s skupino Al- Anon ali Alateen, ti bodo znali svetovati in te usneriti k odločilnim korakom. Priporičam pa tudi branje literature o alkolizmu in načinih zdravljenja odvisnosti od alkohola.
Želim ti vse dobro, najdi pogum in moč v sebi.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in psihoterapevtka