Pozdravljeni!
Rada bi Vas vprašala ali te v družini lahko tepejo? Npr. da te ne kaznjujejo ampak te zaradi napačnega dejanja pretepejo, ne tako narahlo bolj tako močno.
Upam, da mi boste odgovorili.
Za
Zalostno
Sicer nevem kaj delajo oz kje sploh so terapevti na tej strani in sem sele zdej vidla tvoj komentar. Res mi je zal da se ti to dogaja. Upam in resnicno upam da bos nasel/nasla svobodo in varnost. Upam da najdes pomoc cimprej kakrsnokoli nasilje se NE BI NIKOLI smelo dogajat. Lahko se obrnes na razna drustva ki jih najdes na spletni strani : https://www.prepoznajnasilje.si/nasilje-v-druzini/pomoc-zrtvam
Po
Popravek
Sem videla da si punca ker sem se enkrat prebrala tako da se opravicujem. Zelim ti da bi se tvoja situacija razresila. Lahko se obrnes tudi na tom telefon
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
ABSOLUTNO NE!! Nobena oblika nasilja ni dovoljena in sprejemljiva. Uporaba nasilja za kaznovanje otroka krši otrokove pravice do spoštovanja njegovega človeškega dostojanstva, telesne nedotakljivosti in do enakega varstva po zakonu. V številnih primerih lahko povzroči resne telesne in psihološke poškodbe pri otrocih. Poleg tega je neučinkovito tudi kot sredstvo za discipliniranje. Obstajajo pozitivni načini vzgoje otrok, ki so boljši za otrokov razvoj in prispevajo k izgradnji odnosov, temelječih na zaupanju in medsebojnem spoštovanju. Niti kaznovanje, da se nekoga narahlo pretepe, kot si napisala sama, ne. Takšno kaznovanje ni dovoljeno.
V primeru, kot si ga opisala je nujno o tem spregovoriti. Molk situacije ne bo rešil. Pogovoriti se je potrebno z nekom od odraslih. Lahko se zaupa drugemu staršu, starim staršem, drugim sorodnikom, šolski svetovalni delavki, osebni pediatrinji, .... Odrasli smo zato tu, da v takšnih primerih odreagiramo in pomagamo. Predvsem pa zaščitimo žrtev in preprečimo nova takšna dejanja.
V primeru, da se to dogaja tebi oziroma osebi, ki ti je blizu prosi za pomoč nekoga od odraslih, ki mu lahko zaupaš. Takšna dejanja je potrebno ustaviti. In predvsem ta oseba, ki je žrtev in nad katero se dogaja nasilje ne sme kriviti sebe za karkoli. Že mogoče, da v družini, pride do nesoglasij. Vendar zadeve se ne rešujejo na takšen način. Nikoli. Ta oseba je žrtev in to je potrebno zaustaviti.
Če boš še kaj potrebovala napiši.
Želim ti vse dobro.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja