Rada bi sam rekla ,da sem v zadnjem času kake 2 leti ful nora na staro slo rock skupino big foot mamo. Ja in do zdj sm bla na njihovih 5 koncertih.Amapk zarad tega ne mislim glih da sem nora. To dejstvo da sm nora mislim zaradi tega ,ker sm se dejansko poleg v njihove pesmi zaljubila tut v njihovega bobnarja. Pač oni so zdj itak vsi stari okol 50 in pač zaljubla sm se v njegov izgled ko je bil tk 20-30let. Pac nwm ful mi je lep. V glavnem a je to normalno ,da sem se zaljubla v 50 letnega tipa ,ki mi je noro všeč samo zard tega kok je zgledo ko je bil 20 al pa 30 ampak to je tk 20-30 nazaj ko je bil tk star. Pac dobesedno sem se zalubla v tipa ki se obstaja ampak nisem zaljubljena v njegovo sedanjost ampak nekoc ,seprav kokr je zgledu v tistih letih kod sm omenila. Samo povejte mi ce je to normalno?
lp.
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vstopila si v obdobje mladostništva, za katero so značilna burna in močna čustva, tudi zaljubljenost in velika privlačnost kot v tvojem primeru. Mislim, da gre pri tebi za navduševnje oziroma zaljubljenost v neko idejo človeka, saj praviš, da si zaljubljena v to, kakšen je bobnar izgledal pred 20-30 leti. Veliko najstnic in najstnikov pri tvojih letih ima kakšnega velikega idola oziroma simpatijo iz pop sveta, v katerega so zaljubljeni in s tem ni nič narobe. Dokler te razmišljanje oziroma sanjarjenje o BFM bobnarju ne ovira pri vsakdanjem življenju in opravilih (npr. da se ne bi mogla osredotočati na učenje ali druženje s prijatelji ali pa ne bi mogla spati), je to v redu, ni problematično.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije