Pozdravljeni,
Že dolgo časa sem zaljubljena v fanta. Imam njegovo telefonsko in si na vsake toliko dopisujeva. Mislim da sem mu všeč. To pa zato ker ko sem imela nastop mi je napisal bravo. Drugače nisva prijatelja. Vem da zveni čudno ampak če bi bila prijatelja bi bilo normalno da me pohvali(vsaj zame) ampak nisva in imam občutek kot da sem mu všeč(večino časa) včasih pa sploh ne. Kako vem? Ali naredim prvi korak?
p.s. sva sošolca in = vem čudno= se v šoli vedeva kot da se sovraživa.
Lp a.o.
Hvala
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Praviš, da ti je všeč sošolec, nisi pa ravno prepričana, če si tudi ti všeč njemu. Praviš, da si včasih tudi dopisujeta, v živo pa, če sem prav razumela, nimata ravno stikov.
To, da si s teboj dopisuje, se mi zdi dober znak. Vendar pa iz tega seveda ne moreva predvidevati ali si tudi ti njemu všeč ali ne. Odgovor na to vprašanje boš dobila le v primeru, da to vprašanje tudi direktno zastaviš. Če prav razumem, bi si ti želela, da bi vajin odnos še nekoliko poglobila? Stik imata že vzpostavljen, kar vidim kot plus. Lahko recimo najprej poskusiš z bolj rednim dopisovanjem in vidiš kako se bo odzval na to (ali bo še vedno odpisoval, ali bo morda odpisoval bolj redko). Če se ti zdi primerno, ga lahko morda povabiš na kakšno skupno druženje (sprehod, kino itd.), da boš videla kako se razumeta še v živo. Lahko najprej organiziraš tudi kakšno skupno druženje s prijatelji, da morda ne bo tako nerodno. Je pa res, da v tem primeru ne bosta sama in se bo(sta) morda zaradi tega tudi drugače obnašal(a). Če si želiš zares videti, kam bi lahko ta odnos šel oz. v kaj bi se lahko razvil, se mi zdi vredno poskusiti.
Upam, da ti je odgovor vsaj nekoliko v pomoč. Lepo bodi in vso srečo,
Nika Koder, mag. psihologije
an
anonimnaoseba
Hvala za odgovor.
Vaš nasvet (skupno druženje) mi je dal misliti in ugotovila sem da si zares tega sploh nebi upala. Mogoče bom poskusila si redno dopisovati z njim. Hvala še enkrat.
Lp ...