Osebana instgramu me je izsiljevala za neprimerne vsebine in poslal sem mu ampak sem pobral sliko iz googla ali je možnost da sem v nevarnosti?
• Uredništvo
Uredništvo

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Pravilno si ravnal, da nisi poslal svojih slik. Če si uporabil neko sliko, ki si jo našel na spletu, potem zaradi slike nisi ogrožen. Seveda pa to ne pomeni, da se bodo izsiljevali še naprej. Vsekakor pa bi ti svetoval, da s to osebo prekineš komunikacijo in jo prijaviš (reportaš) družbenemu omrežju – prijave so anonimne. Če pa gre za nekoga, ki ga poznaš, ali pa izhaja iz Slovenije, pa bi predlagal, da podaš prijavo na Policijo. Izsiljevanje, še posebej, če gre za gole slike mladoletnih, je kaznivo.
Marko, Safe.si
Uredništvo