Zadnje čase so se mi začele pojavljati hude in slabe misli niti slučajno nebi hotela narediti česa,na kar pomislim.
Ne vem,kako naj se spopadem z tem,veliko berem,se pogovarjam in delam na sebi. Psihijater ali podobno odpade,ker ne bi bila rada zaznamovana z tem ali označena za noro.
Na trenutke,ko berem in ugotovim,da to nima nobenega smisla,se pomirim,ampak recimo,ko sem ob svojem fantu se misli spet pojavijo,češ kot,da,zdaj mi je lepo,pa se dajmo malo psihirati. Ali pa kar tako,med delom..ali doma.. sprašujem se ali sem normalna ali ne,ali bo minilo. Rada bi sama rešila tako z delom na sebi. Anonimno. Nočem,da bi se mi zmešalo,je pa od nekdaj to moj strah. Kaj pravite ali sem normalna ali sem zrela za "u polje".
Sem pa zelo obremenjena,z delom,sama z sabo. Samo želim si,da bi bilo use ok.za seboj imam dosti slabih izkušenj ipd. Ampak od kar se zavedam,delam na sebi in si govorim da bo use okey. Hvala za odgovor
• Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeni.
Hvala za vaš iskren zapis o tem, kaj doživljate.
Spletna svetovalnica #Tosemjaz je namenjena mladostnikom in njihovim težavam v odraščanju. A tudi vas ne želimo pustiti same.
Iz vašega zapisa lahko razberem, da ste v stiski in da ne veste na kakšen način bi se lotili reševanja in osmišljanja vseh misli in čustev, ki se pojavljajo.
Videti je, da vas ob vašem doživljanju v dodatno stisko spravlja strah, da je z vami nekaj narobe, sprašujete se, če ste "normalni".
Duševno zdravje ni nekaj, kar imamo ali nimamo. Predstavljamo si ga lahko kot lestev, po kateri hodimo od boljšega do slabšega počutja, misli in doživljanja. Čisto vsi se po tej lestvi sprehajamo in VSAK izmed nas se v življenju kdaj znajde tudi na dnu. A to ne pomeni, da se nam bo "zmešalo" ali da nismo normalni.
Pomembno je predvsem, da v teh trenutkih ne ostanete sami. Toplo vam priporočam, da se obrnete na pomoč v živo, v terapevtski proces, kjer boste lahko predelali kaj se vam dogaja in se počasi premikali nazaj proti vrhu lestve, če se vrneva k tej prispodobi.
Dovolite, da vas usmerim k virom pomoči, ki so strokovni in temeljijo na pogovoru. In v teh procesih ne boste zaznamovani. Tudi informacija, da ste tam, je zgolj vaša.
Lahko se obrnete na katerega izmed Centrov za duševno zdravje odraslih (več tukaj) ali pa se naročite (izven zdravstva, brezplačno) v vam najbližji Center za psihološko svetovanje - Posvet (več tukaj).
Kar pogumno pokličite. Želim vam veliko potrpljenja do sebe in vas prijazno pozdravljam.
Anja Jularić, mag. psihologije