Zivjo, rabim vašo pomoc. Gre za to da mi vsi govorijo da sem grda in debela. Vedno ko sem na treningu se mi vsi fantje smejijo, smejal so se  glede moje postave. Veckrat sem se zaradi tega jokala. Veckrat sem pomislila na samomor ampk sem vedela da tut ce bi si vzela zivljenje se ne bi nic spremenil. Mi lahko prosim svetujete kaj naj storim ker tega ne zdržim vec.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Drago dekle,
najprej razčleniva besedo »vsi« - kdo so tisti, ki ti to govorijo? So to osebe, ki so tvoji prijatelji, sorodniki ali gre zgolj za nekaj fantov, kot jih omenjaš sama, v času treninga? Razumem te in verjamem, da ti ob besedah, ki jih slišiš s strani fantov, ni prijetno, vendar menim, da nihče nima pravice soditi o tvojem zunanjem videzu. Pri 12. letu starosti se pri dekletih začne obdobje odraščanja in takrat se začne telo spreminjati, iz dekliškega v ženskega. To, da treniraš in se ukvarjaš s športom je zate zelo koristno in bo vsekakor pomagalo k lepše oblikovani postavi. Pri fantih se obdobje pubertete začne kasneje, pri približno 14. letih. Prav tako so odnosi med dekleti in fanti v teh letih posebni, še ne prav zreli. Fantje (in tudi obratno), se pogosto iz lastne negotovosti šalijo iz deklet, jih zbadajo, se iz njih zafrkavajo in podobno. Kadar so v skupini, so še posebej pogumni, zato njihovih pripomb ne jemlji preveč zares. Negativne opazke običajno izhajajo iz dvoma vase in lastne šibkosti. Poskusi jih preslišati in vzemi tiste pozitivne – gotovo si deležna tudi kakšnih lepih besed. Najpomembneje je tvoje notranje počutje – kakšna se zdiš sama sebi? Koliko imaš rada sama sebe? Pomisli na svoje pozitivne lastnosti, ki jih je zagotovo veliko. Kakšne so tvoje dobre lastnosti ali tiste, na katere si lahko ponosna?
Omenjaš samomor – to je resna situacija. Kako pogosto razmišljaš o smrti? O tem, da te ne bi več bilo? Je to vsak mesec/teden/tu in tam/vsak dan? Kako dolgo že traja ta proces? V obdobju odraščanja se mladi srečujete s številnimi izzivi – če si le tu in tam pomislila, da bi najraje kar umrla, je to nekaj čisto normalnega in zelo pogostega v odraščanju. Če pa je tega veliko in te težke misli o smrti močno obremenjujejo, bi ti vsekakor svetovala, da poiščeš strokovno pomoč.
Kadar se znajdeš v stiski in razmišljaš o samomoru, o tem NUJNO obvesti nekoga, ki ti je blizu (morda mama ali dobra prijateljica) in o tem odkrito spregovori. Lahko pokličeš tudi na telefon 01 520 99 00 (vsako noč, med 19. in 7. uro zjutraj). Svetovalci ti bodo po telefonu nudili zaupni pogovor in ti pomagali poiskati poti iz tvojih težav. Dodajam še dve telefonski številki, ki se jih lahko poslužiš, če boš v hudi stiski:
•    TOM telefon (116 111 – vsak dan, od 12:00 do 20:00)
•    Zaupni telefon Samarijan (116 123 – 24 ur na dan, brezplačno, anonimno)
Verjemi vase in zaupaj sebi. Nič na tem svetu ni vredno tvojega življenja. Postavi si cilje in poskusi z majhnimi, pozitivnimi koraki okrepiti svoj jaz, svojo lastno vrednost. To lahko storiš tudi s pisanjem dnevnika – vsak dan si vzemi par minut časa in napiši kaj lepega se ti je zgodilo tekom dneva. To so lahko povsem preprosta dejanja, ki ti prinašajo zadovoljstvo in srečo. Ugotovila boš, da teh stvari/dejanj ni malo. Ne dovoli, da drugi odločajo o tvojem počutju, saj si edinstvena in neponovljiva.
Srečo nosiš v sebi, zato nikoli ne obupaj, čeprav se ti bo včasih zdelo, da je pot neskončno dolga.
Vse dobro ti želim,
Tina Rezar, mag. prof. ped. in nem., mag. zak. in druž. študij
• Ra
Razumem
Živjo!
Pišem ti, ker se ne je tvoje, sicer kratko sporočilo, res dotaknilo. Predvidevam da si stara okoli 13 in to je ravno takrat, ko sem se sama začela preveč obremenjevati s svojim izgledom. Bila sem boj "okrogla" in zato bila deležna številnih grdih besed na eni točki si je neka oseba, ki sem ji komaj poznala vzela pravico in me žalila na socialnih omrežjih.
V takih trenutkih sem veliko razmišljala o samomoru, ker sem se preprosto počutila tako grdo in bila prepričana, da me nihče ne mara in me tudi nihče nikoli ne bo imel res rad. Počutila sem se tudi kot da me ima moja družina rada le zato ker mora. Vem da se te občutki res težki in da trenutno težko vidiš rešitev ti pa lahko povem da bo zagotovo šlo na bolje. Ne dovoli si obupati.
Osnovna šola je bila zame najhujša nočna mora, letos pa grem v 4. letnik gimnazije in moje življenje se je zelo spremenilo. Ljudje me sprijemajo zato ker ko odrasteš (in oni s tabo) se začneš zavedati da stvari kot so tvoj izgled, teža, oblika telesa res niso tako pomembne. Lahko so pomembne za tvoje zdravje ampak ljudje bi te morali sprejemati tako kot si in ne na podlagi tvojega izgleda.
Ostani močna verjamem vate in upam da čim prej prehodiš SVOJO pot do zadovoljstva:)