Zdravo, sem punca stara 17 let in pred dvemi tedni mi je začel pisat fant, s katerim se sicer poznava že od prej a se nisva videla že več let. Ker nimam Snapchata sva si začela "snepati" po instagramu, kar v bistvu pomeni da si pošiljava slike in na njih prilepiva besedilo. Na za četku si nisem upala pokazati obraza, a me je s časom prepričal in čim sem slikala kaj drugega kot svoj obraz me je na to opominjal in mi težil. Na začetku je pisal da sem lepa, huda, seksi, potem pa mi je poslal svoje slike brez majce in me vprašal če lahko kakšno "slikico" pošljem tudi jaz. Seveda sem rekla ne in v to me ni uspel prepričati. Pisal je da imam lepe ustnice in me začel spraševati o moji spolnosti, ali sem že imela odnose. Odgovorila sem da ne in rekel je da je uredu, ker tako ali tako to ni nič posebnega. Pisal mi je zgodbice, kako se bova objemala, kako me bo poljubljal potem pa je rekel, da ima nekaj trdega kar citiram: "se bo drgnilo ob mojo pičko". Ta izraz se mi zdi res nespoštljiv in ni mi bilo lagodno. 3 dni se je obnašal, kot da sva skupaj mi pisal da je potreben... Ko pa sem ga vprašala ali misli, da je pripravljen na zvezo je rekel da ne (še nikoli ni bil v zvezi, imel je le spolne odnose) ker je imel slabo izkušnjo. Potem mi je pisal o tem kako ga je prizadela... bla bla bla... Ni mi bilo prijetno poslušat o njegovih biuših. Polek tega se ne želi dobiti drugje kot pri njemu doma ker ne ve kaj bi delal zunaj. Res se počutim, kot da bi me rad le izkoristil za seks, a mu jaz svoje prve izkušnje še nisem pripravljena dati. Po tem pogovoru mi bolj redko odpisuje, ne slika več svojega obraza in potrebuje od 2 do 5 ur da odpiše, jaz pa sem se iskreno navezala na to, da se nekdo pogovarja z mano in mi govori lepe stvari o meni (čeprav občasno na neprimeren način). Zavedam se, da verjetno nisem edina punca, s katero se pogovarja in ji laska a on je edini fant s katerim si pišem jaz. Nevem kaj narediti, saj si res ne želim spet ostati sama in čakati na princa na belem konju, ki nebo nikoli prišel. Po eni strani mislim, da bi se lahko z njim imela lepo a bi me drug dan odvrgel kot zadnjo smet(kar me je v bistvu že zdaj).
Vem da že po vsem kar je zgoraj napisano nebi smela niti pomisliti na njega a res nevem, kako naj to prebolim.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Hja, tudi taki fantje se najdejo in naj ti čestitam za tvoj odziv, voljo da mu ne podležeš in razmišljanje, da pri takih osebah najverjetneje nisi edina, v katero so zainteresirani! :)
Že zdaj je jasno razvidno, da imata drugačne želje - on si zveze ne želi, ti pa. Moram priznati, da je vsaj to storil ustrezno, da ti je iskreno povedal, da ti tega ne more ponuditi. Ker pa si ti zveze želiš in ti je več kot le do spolnih odnosov, se je tudi on malo odmaknil, če pravilno sklepam iz tvojega zapisa. Zelo dobro je tudi, da mu nisi poslala golih slik - tega res ne počni, sploh pa ne z osebami, ki jim ne zaupaš, saj nikoli ne veš, kje bodo takšne slike pristale in kdo drug jih še lahko vidi.
Bistvo tvojega vprašanja se mi zdi da je to, kako ga preboleti, ker kljub vsem razlikam in neprimernim izjavam, ti je še vedno všeč - posebej to, da imaš (oz. si imela) nekoga za pogovore. Razumem te, zabavno je in prijetno. Ampak vztrajaj pri tem, da počakaš na nekoga, ki bo imel enake želje in pričakovanja kot ti. Bolje rečeno, podobna - s tem se želim navezati na tvojo omembo čakanja na "princa na belem konju" ;), saj takšen ne obstaja. Nihče ni popoln, vsi bodo imeli vsaj neko lastnost, ki ti ne bo preveč všeč in v zvezah se je vedno potrebno prilagajati. Ampak je vredno, verjemi mi.
Zato razmisli: ti ta fant ne more nuditi tistega, kar želiš in veš da boš najverjetneje razočarana? Potem je bolje počakati na kaj boljšega - zelo si še mlada, veliko ljudi boš spoznala in veliko priložnosti boš še imela, nikakor še ničesar ne zamujaš v zvezi z romantičnimi razmerji.
Lepo se imej pa piši še kaj, če bi nas potrebovala!
Patrik Senica, mag. psihologije