živjo
jaz sem lansko poletje bila na morju z mojo sestrično ki je 17. Na pomolu sva se pogovarjali ko mi je priznala da je pansexual in da sem prva oseba ki to ve in me je prosila naj nikomur to ne povem in sem ji tudi obljubila da ne bom nikomur povedala.
preden smo šli na morje ko sem vedno videla v kakšnem filmu dve punci ki se poljubljata sem si mislila da ne bi bilo bad če bi js poljubila punco. ta misel me je tako pretresla da za moment nisem vedela ali sem straight.
problem je tudi to da sem vedno bila v fante in nikoli še v dekleta ampak sem vedela da mi nebi bilo grozno če bi poljubila punco
tudi lansko leto ko sem bila v koloniji smo se šli resnica ali izziv kjer sem dubila izziv naj poljubim osebo na moji levi in tam je sedela ena punca. poljubile sva se in priznam da mi je bilo malo všeč.
kaj naj naredim? še nikoli nisem bila v punco. skupaj sem bila samo z fanti ampak me tudi malo mika biti s puncami samo kdaj pa kdaj dobim prebliske ki mi rečejo ˝saj veš da nisi v punce˝ moja čustva so tako zmedena da nvm kaj naj naredim
kakršno mnenje mi bo pomagalo
lp
čuft
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si mi pisala. Verjamem, da si zelo zmedena, veliko mladostnikov tvoje starosti se sprašuje o svoji spolni orientaciji in s tem ni nič narobe. Predlagam ti, da se zanekrat ne obremenjuješ z (nepomembnimi) oznakami kot so bi, straight ali pan. V resnici je bolj pomembno, da slediš svojim željam in zavrneš situacije, ki so ti neprijetne. Mogoče boš poljubila dekle in ugotovila, da ti je zelo všeč in si želiš še, mogoče pa ti bo poljub čuden in oboje bo v redu. Na tak način spoznavaš sebe in svoje želje, da boš v prihodnje vedela, česa si želiš in kakšna je tvoja identiteta. Ne skrbi, če se trenutno še ne poznaš povsem; prav temu je namreč namenjeno odraščanje.
Upam, da sem ti vsaj malo pomagala.
Ajda Novak, mag. psihologije
• ču
čuft
hvala vam<33