Pozdravljeni. Prosim povejte kako lahko prepoznam da je udi simpatija v mene zaljubljena. On ve da sem jaz v njega ampak oba sva sramežljiva. Vedno ko se srečava npr. v šoli med odmorom me gleda, mislim da je to eden izmed znakov da je v mene. Enkrat so učitelji imeli redovalno konferenco in smo 6šolsko uro jih čakali 20min.Med tem smo bili v učilnicah. Edino jaz in moja sošolka sve bile na hodniku. Potem ko se je pa vrnila v razred pa sem šla k 7.in8.r.Kjer je moja simpatija in smo se pogovarjali, največ oaz in simpatija Ko so moji sošolci bili preglasi sem šla nazaj da jih utišam ker je učiteljica rekla da če bodo glasni jih naj utišam in je moja simpatija hotela za menoj ko sem bila skoraj pri učilnici je njegov sošolec ga zvlekel v učilnico in ga potisnil da je padel.Malo po tistem ko sem pri#li v učilnico jih pomirit se šla Na WC in slišala simpatijo po dat tistemu sošolci '' zakaj si me zvlekel v učilnico hočem za njo" med tem je njegov drug sošolec šel na hodnik preverit če je kdo tam in me je videl pa moji simpatij rekel da naj utiša ton ker grem mimo. Nato smo se pa znova pogovarjali. Prosim za odgovor saj mislim da je v mene ampak je sramežlkiv kot jaz pa ne upa priznati. Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovor. Lp
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga Zaljubljena!
Vesela sem, da si nam pisala. Zanima te, kako prepoznati, če si všeč svoji simpatiji? Gotovo je dober znak to, da se pogovarjata, da te opazi in slišati je, da si želi biti v tvoji družbi.
Morda je sedaj pravi čas, da pri njemu preveriš, kaj on čuti do tebe. Žal ti jaz ne morem z gotovostjo potrditi, da si mu všeč, ker to lahko ve le on in morda kakšen njegov prijatelj, če mu je to povedal. Praviš, da on ve, da je tebi všeč. Si mu to sama povedala? Sta se morda o tem, kaj čutita drug do drugega, že pogovarjala? Če se nista, me zanima, kako bi ti bilo, če bi ga vprašala, če si mu všeč? Tako boš lahko najbolj gotova glede tega, kaj on čuti do tebe.
Vesela bom, če nam boš še pisala in povedala, kako se vajin odnos razpleta. Imaš morda še kakšno vprašanje ali dilemo?
Lepo te pozdravljam,
Saga Škerlep, dipl.inž.agr., bak. psihoterapevtske znanosti SFU Ljubljana
• Za
Zaljubljena_1
Pozdravljeni. Hval za odgovor. Sama sem mu tudi rekla da mi je všeč. Sicer je že sam ugotovil da sem v njega. Podobno se še nisva pogovarjala. Bomnprobala vprašat. Ker sem sramežljiva in si ponavadi ne upam. Pa tüdi me je strah kaj bo rekel. Bom vam pa tudi napisala  kako se po vse skupaj razpletlo. Še enkrat hvala za odgovor.
Lep pozdrav udi Vam in lepo bodite
• Da
Dancegirl
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.