Živjo!
Stara sem 14 let in res močno sem zaljubljena v 17 letnega fanta. Da ne bo pomote, se poznamo in se občasno vidimo skupaj pri skupnih prijateljih. Je zelo fajn, prijazen, ne kadi, pije, itd. Igra tolkala.
Govorice pravijo, da ima punco. Njegova sošolka je rekla, da jo ima. Njegov prijatelj, ki ga je vprašal če jjo ima pa je rekel da ne. Kaj je res?
No in js sm prvič začela pogovor na instagramu, ko sem mu voščila za rojstni dan. Potem sem ga prosila še za en zvezek in mi ga je posodil. Včeri pa sva se kr dost časa pogovarjala z njim o tolkalih in tud on je mene sprasval vprašanja, ne samo jaz.
V šoli, ko sva se vidla sva se spogledovala velikokrat, od včeri naprej pa me ni pogledu, oziroma samo 1-krat. Zmedena sm, ker je enkrat zelo spogledljiv, drugic pa ne.
Imam torej vprašanja:
- ali je možnost, da sem mu všeč?
- kako naj mu jaz to pokažem?
- kako naj zacnem pogovor, kakšna vprašanja naj postavimm glede tolkal, da se najino dopisovanje ne bo končalo?
- kje je meja v dopisovanju - nočem mu postati tecna.
hvala za vse odgovore :)
• Uredništvo
Nika Koder

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Praviš, da ti je zelo všeč 17 letni fant s katerim se poznata in se občasno tudi vidita. Ne veš zagotovo ali ima punco ali ne, saj si glede tega dobila različne informacije. S tem fantom si tudi že vzpostavila stik, komunikacija je obojestranska, vidita pa se tudi v šoli.
Na vprašanje ali ima punco ali ne, ti žal ne znam odgovoriti, saj bi na to znal odgovoriti samo on.
Glede na to, da si stik že vzpostavila, je prvi korak (in po navadi tudi najtežji) že opravljen. Tako da ti na tem mestu svetujem, da ta stik vzdržuješ, lahko kot pogovor v živo ali preko dopisovanja, kot si tudi že sama omenila. Pri samem pogovoru ni potrebno, da si omejena samo na pogovor o tolkalih, lahko ga recimo povprašaš tudi o tem ali ima še kakšne druge hobije, kaj še rad počne v prostem času, kaj ga zanima in podobno. Tako ga boš bolj spoznala in videla ali ti je kot oseba zares všeč. Z vprašanji o zanimanjih boš morda odkrila tudi nekatera skupna zanimanja o katerih se lahko v nadaljevanju pogovarjata. Če se boš počutila dovolj pogumno, ga tudi lahko povabiš na kakšno skupno aktivnost po šoli. To ali si mu všeč, boš lahko videla preko nadaljnjih pogovorov in njegovih odzivov. Mogoče bo čez čas pogovor nanesel tudi na to, kaj čutita en do drugega.
Želim ti veliko poguma in sreče!
Nika Koder, dipl. psihologinja
• pu
punca1711
Hvala vam, zanima me le še to, k ok liko naj si piseva, ker mu nocem postati tecna. Lrosila bi da odgovorite???? Hvala in lep pozdrav
• Uredništvo
Nika Koder
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
glede same količine oz. števila sporočil, ti ne znam svetovati, saj za to ne obstaja nekega univerzalnega pravila. Najbolje bo, da pozorno opazuješ vajino komunikacijo. To ali mu je prijetno govoriti s tabo, boš videla preko njegovega odzivanja, torej ali se odziva na sporočila, na kakšen način se odziva, ali tudi on daje pobudo za nadaljevanje pogovora. Svetujem ti le to, da ga mogoče ne »zasuješ« s preveliko količino sporočil naenkrat in v primeru, da ne odpiše takoj, počakaš dan ali dva ter nato ponovno poskušaš spodbuditi pogovor.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje in veliko sreče.
Lep pozdrav,
Nika Koder, dipl. psihologinja