Pozdravljeni!
že nekaj časa se vrtim v nekem začaranem krogu in sicer; sem v resni zvezi ki traja približno tri leta. Naj poudarim da fanta nisem nikoli prevarala, niti o tem razmišljala, saj se imava skupaj lepo. Delava v istem delovnem okolju v ločenih izmenah. Pred nekaj meseci se mu je na izmeni pridružil kar nekaj let mlajši sodelavec, s katerim sta postala prijatelja in s katerim me je tudi predstavil. Takrat se mi je povsem nedolžno zdel le simpatičen... minilo je nekaj časa in pred vrati je bil rojstni dan mojega fanta. Dobila sem sporočilo tega sodelavca če imam kakšno idejo da bi skupaj z ekipo kupili darilo. Dala sem par idej in mislila da bo potem konec.. z dopisovanjem nadaljujeva že tretji mesec, pisanje prekine on kadar ve da sem doma s fantom. Vmes je moral oditi na drugo izmeno, zadnjič pa sva se znašla na njegovo željo na istem oddeelku na isti izmeni. Naj povem, da med pisanjem ni bilo nikoli prekoračene meje, izpovedanih čustev, namigovanj itd. Sem opazila da me velikokrat skrivaj opazuje, ko pa ga "zalotim" hitro pogleda stran. So dnevi ko pristopi k meni in se pogovarjava (v pogovoru v živo velikokrat čutim neko napetost, zato včasih pogovor ne steče tako kot med dopisovanjem, takrat imava namreč cele romane), so pa dnevi ali trenutki ko mislim da se me izogiba. Če sva imela ločeno malico se je tudi zgodilo da je pričakoval da bom prišla in nato še dodatnih trideset minut sedel pri meni. Ne upam si ga vprašat kaj misli, samo rada bi razumela njegovo obnašanje, saj me je popolnoma zmedel.
an
aniks_a
Ojla, čeprav sem še najstnica mislim, da si ta sodelavec o tebi- lahko tudi več, misli vsaj kaj lepega. Lepo mu povej, da sta lahko prijatelja in nič več, ker si v srečni zvezi z svojim fantom. Če bo razumel, je super, če ne pa se ne sekiraj, ker nisi nič naredila narobe. Upam, da sem ti pomagala!
Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz sporočila lahko razberem, da ne razumeš vedenja sodelavca. Praviš, da ti podaja ‘mešane signale’, včasih se veliko pogovarjata, tudi iniciira interakcije v živo, s teboj želi preživeti čas, a po drugi strani se ti zdi, da se te izogiba in da pogovori v živo niso tako kvalitetni kot pogovori prek telefona. Čutim tvoje občutke zmedenosti in verjamem, da veliko razmišljaš o vajinih interakcijah.
Kot prvo bi izpostavila predvsem tvoje vprašanje, ali si mu všeč. Na tem mestu se lahko vprašaš še, ali je on tudi tebi všeč? Četudi imaš fanta, še ne pomeni, da ti druge osebe ne morejo biti simpatične, privlačne, zabavne in z njimi želiš preživljati čas na takšen ali drugačen način. Ali uživaš v pogovorih, tudi sama iniciiraš kakšno interakcijo? Nič narobe s tem, razmisliš pa lahko, kako boš postopala v prihodnosti in kaj ti njegov odgovor na vprašanje, ali si mu všeč, pomeni in kako se boš na morebitne različne odgovore odzvala. Ob tem pa bodi tudi iskrena do svojega fanta, saj s tem gradiš zaupanje v odnosu.
Odgovora na to, ali si mu všeč, ne veva. Praviš, da te je strah ga vprašati, vendar pa je to edini način, da izveš to od njega. V kolikor ti je neprijetno pristopiti v živo, lahko najdeš drug način, ki bo morda za vaju bolj naraven - prek sporočil. Pri tem bodi čim bolj neposredna, omeniš pa lahko tudi, kako se sicer v njegovi bližini počutiš.
Lepo te pozdravljam,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)
Ob
Obupana
Pozdravljeni!
Se opravičujem za pozen odgovor.
Potrdila bi, da veliko razmišljam o preteklih mesecih interakcij in dopisovanja.
Vam odkrito odgovorim na vprašanje; do njega čutim močno seksualno privlačnost, v čemer ne vidim sicer nič slabega, saj ni ne prvi ne zadnji. Konec koncev smo vsi samo ljudje? Počutim se samo krivo zaradi dopisovanja, čeprav ni bilo - ponavljam - nikoli prekoračene meje. Včasih sem edino pri njem naletela na stavek v smislu .."tudi jaz bi imel tako punco, ki ima to in to..". Srečanj v živo nisem nikoli planirala jaz, vedno je on pristopil k meni ali poskrbel, da sem bila v njegovi bližini. V teh druženjih sem sicer očitno uživala, všeč mi je bila seveda tudi pozornost nekoga, ki ni moj fant. Kako bi reagirala pa po tem času še sama ne vem več, morda je tudi to eden izmed razlogov zakaj ga nisem vprašala kaj misli o meni ali najinem odnosu.
Se pa "bojim" da je tudi ta priložnost zamujena, saj že več kot en teden ne komunicirava.. pogovor je prekinil on. V aplikaciji je razvidno da še ni prebral mojega sporočila, kar sem videla včeraj, nato sem najin pogovor izbrisala, da ne bi konstantno preverjala ali je prebral ali ne. Tudi v živo ni več komuniciranja, kvečjemu izogibanje. S tem predvidevam, da se je naveličal ali pa našel kakšno drugo ali pa ga je začela boleti vest zaradi mojega fanta. Ni prijeten občutek, ampak najbrž je tako še najbolj prav?
Hvala in lep pozdrav!
Uredništvo
Lina Buršič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot že sama praviš, je povsem normalno, da so ti druge osebe simpatične in privlačne. Ja, res, ljudje smo socialna bitja in ves čas vstopamo v takšne in drugačne situacije - tudi, ko smo v zvezi in tudi, ko nekoga drugega zares ljubimo. Vendar pa tudi, ko se ta čustva pojavijo, je naša odgovornost, kako postopamo. Razberem lahko, da si ves čas postavljala meje in bila odgovorna do sebe in do drugih, tako do sodelavca kot do svojega fanta.
Verjamem, da veliko razmišljaš o preteklih situacijah in da morda čutiš tudi obžalovanje za nečem, kar je bilo, za trenutki, ki so se zgodili, in tudi za tem, kar bi lahko bilo. Pogosto se pojavijo misli kot npr. ‘Kaj bi bilo, če bi bilo?’, in hitro se ujamemo v cikel premlevanja. Tudi to je povsem normalno. To, da nekdo prekine stike z nami, verjamem, da ni prijetno. Razmisli, ali bi ti bilo lažje sprejeti situacijo, v kolikor bi razumela doživljanje sodelavca ali jo lahko sprejmeš ‘brez pojasnila’ in ti njegovo vedenje umika pošilja zadostno sporočilo.
Menim, da je pomembno, da sprejmeš situacijo, kot se bo razpletla oziroma se je razpletla, in da boš sčasoma z njo tudi pomirjena. Vendar si sedaj dovoli čutiti to, kar čutiš. V kolikor zatiramo čustva, poskusimo odmisliti situacije, lahko te postajajo le bolj obremenjujoče. Zaradi doživljanja sramu, krivde, ker nekaj čutimo, se lahko počutimo še manj zadovoljne, se začnemo obsojati in se znajdemo v začaranem krogu. V teh trenutkih si nameni sočutje, posveti se sebi, usmeri pozornost na aktivnosti, ki te sprostijo in se pogovori z osebo, ki ji zaupaš.
Nekatere zgodbe zares ostajajo nedokončane in stvari neizrečene. Vendar to, da ostajamo zvesti sebi, prepoznamo svoja čustva in doživljanje, je nekaj zelo dragocenega.
Lepo te pozdravljam,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)