ŽIvjo,
sem v mojega sošolca in ne vem če je tudi on vame. Ko se z njim začnem pogovarjati no hitro zaključuje. Nevem ali zaradi živčnosti ali ker se nače pogovarjati. In tudi v moji bližini se kaj doati ne zadržuje. A kar dostikrat vzpostaviva pogled( eye contact). In ko se smeji me vedno pogleda. In tudi ponavljal je že moje gibe. Moja prijateljica je rakla da me kar dostikrat gleda med poukom in misli da je vame.
Jaz pa ne vem.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje. Hkrati pa se ti opravičujem, da si tako dolgo čakala na odgovor.
Pišeš, da si zaljubljena v svojega sošolca. Zanima te tudi, če je on zaljubljen vate. Verjamem, da si v dvomih in da nisi prepričana kako čuti on. Verjamem, da se ob tem počutiš vznemirjeno, hkrati pa tudi neprijetno, saj bi si želela njegove naklonjenosti.
Omenila si, da skuša vajine pogovore hitro zaključiti in da se malo "izogiba" tvoji bližini. Na drugi strani pa te večkrat pogleda. Tudi tvoja prijateljica meni, da je zaljubljen vate. Tudi sama si že razmišljala kaj bi lahko pomenilo njegovo vedenje. Našla si dve razlagi, ki bi lahko bili resnični - res obstaja možnost, da je v tvoji prisotnosti napet, lahko pa tudi, da si ne želi pogovarjati s tabo. Seveda pa obstaja še mnogo drugih možnosti oz. razlag, ki pa so znane samo tistemu fantu. Pravi razlog za njegovo vedenje pozna samo on. Tvoja predvidevanja glede tega so lahko pravilna, lahko pa tudi povsem napačna. Predlagam ti, da skušaš odgovore na svoja vprašanja raziskati. Glede na to, da si vanj zaljubljena in te zanima ali je vate zaljubljen tudi on, lahko skušaš z njim postopoma vzpostaviti stik, kjer boš lahko raziskovala, kako se glede tebe počuti on.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije