Pozdravljeni stara sem 13 let hodim glasbeno in od tistega dne ko sem imela nastop se mi nasmeha en glasbenik .rada ga videvam enkrat sem bila v glasbeni in sem bila pač v enem kotu in sem se pogovarjala s prijateljicama kar naenkrat šel gor po stopnicah in se kar naenkrat ustavil mislila sem da je kaj pozabil pa ni nič pozabil obrnil se je proti meni in se mi nasmejal sam nekako ne razumem kako je prepoznal moj glas.nikdar me ni slišal govoriti ali pa je ne vem .
Vesela bom odgovora lp coolgirl123
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
lepo je slišati, da hodiš v glasbeno šolo in da imaš tam tudi simpatijo. Sprašuješ se, če si mu všeč. Opazila si, da se ti je nasmejal, ne veš pa, kaj si naj misliš.
Mogoče se lahko drugič tudi ti njemu nasmejiš, ga pozdraviš ter ogovoriš. Lahko ga povprašaš o njegovem igranju, npr. kolikokrat vadi, kako mu gre in kaj si želi v prihodnje. Mogoče ga lahko povabiš tudi na pijačo, še posebej sedaj čez poletje, ko bo več časa. Potem boš videla, kako se bo odzval, če ti bo povedal ali si mu tudi ti všeč. Če se boš kdaj pogovarjala ali dobila z njim, mu tudi lahko poveš, da ti je všeč in da bi ga rada bolje spoznala. Največkrat je najboljše že takoj povedati svoje občutke in tako videti potem, če se tudi ti njemu dopadeš. Tako že takoj veš, pri čem si in si ne ustvarjaš lažnega upanja (če bi bil odgovor napačen), saj drugače lahko dolgo živiš v svoji realnosti.
Spodbudila bi te k temu, da ga najprej pozdraviš, povabiš na pijačo in se nekajkrat pogovarjaš z njim, potem pa mu poveš o tem, da ti je všeč. Verjamem pa, da boš po nekaj pogovorih že videla, kako se tudi on obnaša.
Želim ti čudovito poletje in lep pozdrav,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• Co
Coolgirl123
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Želim ti čudovito poletje in lep pozdrav,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
Pozdravljeni  hvala za sporočilo.aja pa še nekaj no najprej je šel malo po stopnicah in se ustavil se obrnil proti meni in se nasmejal in pomahala sem mu.rada ga videvam ampak sma zelo narazen  no razen če ga vidim v glasbeni pa še to če ga sploh vidim samo vedno bi ga rada vidla.no uresniči mi kar začne razbijati srce ka je to kak narobe ali je normalno .lp coolgirl123
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če si zaljubljena v njega in ga vidiš, je ta telesni odziv kar običajen. Na takšen način se tvoje telo odzove, če ga vidiš, ker je to zate pozitivna stresna situacija, kar se lahko odraža v povišanem srčnem utripu, tudi potnih rokah, rdečici ipd. Naraste ti raven adrenalina in posledično je srčni utrip višji.
Upam, da ga boš čez poletje lahko srečevala večkrat in te lepo pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psih.
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije