Imam simpatijo ki je eno leto starejša od mene. V prvem razredu me je vprašal če bi bila skupaj in sme privolila. Ampak takrat nisem vedela kaj je ljubezen in zveza ni pomenila nič. Zdaj se sprašujem sem mu bila sploh všeč? Pred kratkim sem ugotovila da sem se res zaljubila v njega, morda je samo začasno ker sem še premlada za resno zvezo. Na hodniku včasih ujemeva pogled. Ampak to je vse. Občasno se pogovarja z mano. Enkrat se mi je gako nasmehnil da sem mislila da sem v nebesih. Od takrat so minili 3 dnevi. Kako naj vem da sem mu všeč? Kako naj mu jaz namignem da sem mu všeč? Obstajajo kakšna taka vprašanja da nas dobijo na finto? Ali pa če obstajajo kakšna znamenja da sem mu všeč?
Prosim za čimprejšni odgovor
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga Zaljubljena!
Veseli me, da si nam pisala! Najprej se ti želim opravičiti, ker je tako dolgo trajalo, da si dobila odgovor!
Tvoje prvo vprašanje je, če si bila svoji simpatiji takrat, ko te je vprašal, če bi bila skupaj, sploh všeč? Seveda se lahko včasih zgodi, da nas fant vpraša, če bi bila skupaj, pa mu nismo zares všeč, a upam si verjeti, da bi začutila, če te je vprašal s kakšnim drugim razlogom. Če si začutila, da si mu všeč, te spodbujam, da svojemu občutku verjameš. V splošnem pa menim, da fant punco vpraša, če bi bila skupaj le, če mu je všeč!
Razumem tvoje doživljanje, da v prvem razredu nisi vedela kaj pravzaprav je ljubezen in ti vajina zveza ni nič pomenila. Sedaj pa do njega občutiš zaljubljenost. Praviš, da si morda še premlada za resno zvezo. Sprašujem se, kaj to zate pomeni? Če bi bila skupaj, ni nujno, da bosta zagotovo skupaj celo življenje, a vendarle so tudi mladostniške zveze lahko zelo lepe, polne prijetnih trenutkov in ljubezni.
Sprašuješ se tudi, kako veš, da si mu všeč? Najbolj gotova boš, če ga naslednjič, ko se bosta pogovarjala vprašaš, če si mu všeč ali če bi bila morda spet skupaj. Lahko mu tudi poveš, da je on všeč tebi in ga vprašaš, kaj on čuti do tebe. Lahko ga na primer povabiš na sprehod ali pa ga povabiš, da gre skupaj s tabo na kakšen dogodek, ki ti je všeč. Če bo želel s tabo preživljati čas, je to že dober znak. Tudi to, da se ti nasmehne, da ujameta pogled, da se vsake toliko pogovarjata, so vse znamenja, da ti je naklonjen. Kakšna vprašanja, ki bi nas vrgla na finto, kot praviš, pa mi ne pridejo na pamet. Po mojem mnjenju je najbolje kar naravnost vprašati.
Vem, da vprašanje, če si fantu všeč, zahteva kar nekaj poguma. Upam, da ti bo uspelo, če pa boš imela še kakšna vprašanja ali stiske, pa smo jaz in moji sodelavci tu zate!
Vse dobro ti želim,
Saga Škerlep, dipl. inž. agr. in bak. psihoterapevtske znanosti