Zivjo pisem vam zaradi ene res velike tezvae u mojem lifeju ki se ze vlece od 9 razreda lani(zdj sm 1 lentik). Uglavnem enkrat sm vam ze pisala o enem fantu ki je biu moja prva ljubezen in da ga nism mogla prebolet zdj nalsov tega kar sem vam napisala se zau ne spomnem.Uglavnem mineva ze 1 leto od kar sva sla narazen fora je bila zo da sva se spoznala na snapu in se tudi zlo dobro ujela sm.problem je biu edino da se nisva videla in sva bla skp prek fona tko 2 mesca(mela sva tufi nekako sploni odnso prek fona 2×)in ko me je po dveh mescih uprasu ce greva vn sm bla za ampk sm pa bla malo neumna da sm pustla da se njegov frend pride ker jst sm sama prlsa in vladala da me je bilo sram. Po tem z mano sploh ni hotu nikamor kao da se me je sramoval ker sm bla zanjga grda in da se delam prevec pametno. Je pa biu tt problem ker sm po tem ostala u kontaktih in mi ni blu jasn da ce mu ne bi bla usec bi me bloku ane?? In pol sm trkt mela upanje da grem nazaj k njdmu sm je bla velika napaka saj sva se mocno skregala temu da pac prevec silim vanj in hitim pac sej sm ga razmuela po drugi strani ga pa nism spustila in tle je biu myb provelm ko mu nism dala dihati. No po usem tem dm ga blokala in nisva bla u kontaktih prblizno 9 mescozu.Ko je biu september sm ga vidla in sploh nism mogla umitit svoje srce ko sm ga vidla pa tt tresala sm se po celem telseu ker pac sm neku cutla sm nvm ce je on nazaj. No pi dvetih mescih sm ga dodoala nazaj na insta(me bi bloku) in tt po snpacathu me je pa unblocku in dodoal in me uprasu zkj sm ga dodala nazaj ko me je unblovku pa sm rrkla ce ne smem pa je reku fda ne in valda da sm se hotla mu upret ampk cez kak teden sem bla do nega spet stara jst oz. Bla sm zaljubljena vanjga ampk nism vedla ce je on vame al ne. No uglavnem po celem pogoveru decembra sva se spet skregala s tem namenom da ko sm ga uprasala zkj se nocd z mano pogovarjat in mi je reku da mu gre. Na kurac in da sm grda in da sm zesnka u moksem telesu in da mam fack kot mosski in da moram shujsat. Ko sm to slisla oz. Prebrala nism vrjela kaj mi je napisal in po tem pogovru me je bloku zdj je spet okol 5 mescou in spet bi ga rada kontaktrila ker ga pogresam sm nvm ce on mene in vem da se to prfulnjeno zdi da zelim iti nazaj fantu ki me je zalil. Zdj bi vas pa rada uprasala kako ga naj pozabim ko mi pride v glavo, ali se naj pogovorim z njim. Pa se neki na soli sm mela zarad nejfa tezvae saj me he zasledoval in zalil z frendi in po tem so moji starsi zahtrvalu pogovr z sevtovalnk delavko na nejgovi soli on je 2 letnuk tehniske gimz.
Pa se to a je mozni to da sva se kregala zato ker me ni hotu nazaj oz. Da neki cuti sm noce bit z mano
Hvala za vnprej
te
texter
khm, draga Neka, a ti prebereš za sabo, preden kaj objaviš...?
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Draga moja, dokler ne boš imela najprej rada sebe, boš težko razčistila kakšna čustva čutiš do drugega. Sama si moraš biti všeč in na prvem mestu. Menim, da si nihče ne zasluži, da ga drug žali, ponižuje ali na splošno daje v nič.
Zaslužiš si veliko več in tega se moraš zavedati tudi sama. Lahko, da do njega čutiš nekaj, ampak mislim, da bi bilo dobro, da razmisliš o tem ali je vreden tvoje ljubezni in pozornosti.
Žal preko telefona ne moreš resnično spoznati osebe, mogoče samo na začetku. Kasneje ko pa se spoznaš v živo, pa spoznaš pravo osebo za telefonom. Razmisli ali je res on fant, ki si ga želiš ali se samo oklepaš nečesa, kar ni resnično.
Zagotovo pa sebe in svoje počutje postavi v ospredje in razmisli ali se zraven njega počutiš varna, ljubljena in srečna.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije