V prvem letniku gimnazije mi povzroča težave nekaj predmetov ang slo mat fiz in se zato nameravam prepisati v srednjo šolo a bom mogl narediti deferencijalne ispite za nekaj predmetov ali se mi to splača?
• Ma
Marlena
Če veš na katero šolo bi se prepisala in če ti je poklic, ki ti ga to šolanje ponuja všeč, potem se ti popolnoma splača.
• gg
ggggggggg
Itaq, da se splača, že to z gimnazijo je bila kapitalna neumnost, ki te je k sreči koštala malo, samo eno zapravljeno leto življenja.
Samo poglejmo, rešiš se w0ke pranja možganov in priw0knjenih sošolcev, prej odrasteš tudi mentalno, prej začneš služiti in se osamosvajati od staršev in s pametno izbiro poklica (pri moških npr. vodovodar, keramičar) boš služil več kot 90% inženirjev in ostalih diplomiranih mešalcev megle.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
žal ti na tvoje vprašanje jaz težko odgovorim. Edini, ki nanj lahko odgovoriš, si ti sam! Ti si namreč tisti, ki veš, koliko truda, časa vlagaš v vsakodnevno v učenje, v razreševanje posameznih izzivov. Če veš, da se maksimalno učiš in žal rezultatov ni, potem je smiselno, da razmisliš o preusmeritvi. Vsekakor pa se moraš zavedati, da boš tudi na srednji strokovni šoli postavljen pred številne izzive. Gimnazijci, ki so se preusmerili in jih osebno poznam, pogostokrat rečejo, da niso pričakovali, da so strokovni predmeti tako zelo zahtevni.
Torej: čakajo te strokovni predmeti, ki so zahtevni, pa tudi tisti predmeti, ki ti povzročajo težave (ang, fiz, mat), hkrati pa boš moral opravljati še manjkajoče obveznosti. Boš zmogel?
Predlagam ti, da se skupaj s starši dogovoriš za sestanek pri svetovalni delavki, ki ti bo lahko nudila ustrezne informacije, na podlagi katerih boš lahko sprejel zate najbolj optimalno rešitev.
Pomembno je tudi, da še malce »prevetriš« svoje učne metode oziroma strategije in razmisliš, če imaš še na tem mestu možnosti za izboljšave. Za uspešno učenje je značilno ustrezna kombinacija pravilnih strategij učenja, doslednost, motivacija in  seveda tudi počitek oziroma dejavnosti, ki te sproščajo (druženje s prijatelji, športne aktivnosti, ipd.). Ko se učiš, je pomembno, da snov razumeš, jo povezuješ, nadgrajuješ. Pomembno je, da vztrajaš. Iščeš poti do rešitev. Razumevanje omogoča dolgoročno znanje. Redno ponavljaj snov. Kratke, redne učne »seje« so učinkovitejše kot dolge, a redke, predvsem pred preverjanjem. Uči se recimo 25 minut in potem imej 5 minut odmora Pri pouku je pomembno, da si aktiven, da postavljaš vprašanja. Razlagaj si snov na glas. Rešuj naloge skupaj s sošolci. Poučuj tudi druge.
Predlagam ti, da se najprej pogovoriš s starši, potem pa se skupaj oglasite na razgovor k svetovalni delavki v tvoji šoli.
Želim ti zate najbolj optimalno rešitev. Vse dobro!
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja