Pozdravljeni, pišem vam ker sem zmedena glede mojih obutkov do enega fanta, meni je on vsec tko kaksen mesec ma si večino pišemo in gremo ven enkrat na tedn ma smo šli komaj prejšnjii tedn prvic sami da ni blo nobenih frendov zravn.Na trenutke se mi zdi da mi daje jasne znake recimo dostikrat sam zacne pogovor me slrasuje kaj se mam za ucit ce sem pisala me vprasa kako mi je slo ce ne odgovarja tako hitro se opravici, ce mu posljem srcek ga poslje nazaj, mi napise nocko zmeraj lreden gre spat in ko smo sli ven je izpostavljal dosti eye-contacta in na koncu sva se objela. Ima pa zraven neke take fore pac to je verjetno njegov humor, ki mi zgleda tak precej prijateljski in ne vem potem kako naj definiram najin odnos, ker se ni vcasih ne zdi nic kaj vec kot povezano prijateljstvo. Pa še shranul me je v GF-frend in jaz ne vem kaj to tocno pomeni ali je to samo prijateljica zenskega spola a je to frendica, ki bo postala punca ali je to neka oseba ki je nekaj vmes ne vem...Zelo bi bila hvalezna, ce bi pomagali ustvariti vsaj priblizno sliko na cem sem, Lp
Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da ti je že nekaj časa všeč fant, s katerim si dopisujeta in se tudi videvata, ampak nisi prepričana, kako on vidi vajin odnos. Opisala si kar nekaj znakov, zaradi katerih se ti zdi, da si tudi ti njemu všeč, hkrati pa je njegov humor bolj prijateljski.
Pri tvojih letih je precej običajno, da odnosi niso takoj zelo jasni in da ljudje svoja čustva kažejo različno. Včasih fantje naklonjenost izražajo na bolj prikrit način ali pa sami še niso čisto prepričani, kaj čutijo. Skrivnost lahko začneš razpletati tako, da opazuješ, kako se vede do drugih prijateljev in deklet. Ali se ti zdi tako pozoren do vseh ali je njegov odnos do tebe nekoliko drugačen? Pri tem je treba paziti, da se ne ujameš v pretirano analiziranje vsakega sporočila, vzdevka ali drugih drobnih gest, saj to lahko prinese več napetosti in nesigurnosti.
Če boš želela več jasnosti, bo verjetno najbolj pomagalo, da se začneta bolj odkrito pogovarjati. Ni nujno, da mu takoj poveš vse svoje občutke, lahko pa začneš z manjšimi koraki in preveriš, kako reagira. Res je, da pri tem obstaja možnost zavrnitve ali drugačnih občutkov na drugi strani, ampak takšna komunikacija pogosto prinese več miru kot pa dolgo ugibanje!
Veliko poguma ti želim!
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)