Ali naj greva narazen, ker nevem kaj čutim do njega?
Stara sem 16 let in imam fanta, ki je star enako in z katerim sva skupaj 2 meseca. Lepo ravna z mano in me ima rad, jaz pa nevem če čutim enako.
Ko sva se spoznala si nikoli nisem mislila, da bi lahko bila z tako osebo, saj je pred menoj imev veliko punc in nekatere je tudi prevarav. O tem sva se tudi pogovorila predenj sva postala skupaj saj me je bilo strah da bi meni tudi kaj takega naredil. Rekel je da mene nikoli nebi prevarav in da je z mano prepričan da sem prava in da druge nikoli ni imel tako rad kot mene.
Skupaj sva postala biti po 3 mescih pogovarjanja (on je že po enem mesecu želev biti z mano). Zelo veliko časa sem potrebovala da sem se zaljubila v njega, ampak na koncu sem se. Ko sva postala fant in punca sem bila zelo srečna prvi mesec ampak po tem se je nekaj spremenilo ampak nevem kaj. Ugotovila sem da nimava veliko skupnih interesov ( na primer jaz rada žuram on pa ne). In ugotovila sem da če ga 1 teden ne vidim ga sploh ne pogrešam toliko. Ampak še ga imam vedno rada na nek način ampak ne toliko kot prej. Veliko ljudi ki ga poznajo mi govorijo naj ga pustim saj menijo da si zaslužim boljšega in da me bo prevarav ker pač takšen je. On pa mi govori da se je spremenil in nebi varav več. Zaradi tega sem v dvomih.
Mislim da pocasi izgubljam ljubezen do njega ampak nevem zakaj. Mogoče res zato ker ni pravi za mene ali pa da sva še premlada. To je za mene prvi resen fant z katerim sem skupaj.
Imam pa tudi enega zelo dobrega prijatelja, ki imava veliko skupnih stvari in se zelo dobro razumeva in si vse poveva. Je eno leto mlajši ampak je zelo zrel za svoja leta. Ob njem se vedno počutim varno in prijetno. Zelo ga skrbi za mene in me razume in mi je kot brat. Nekateri pa govorijo da fant in punca ne moreta biti najbolša prijateja. In vsi mi govorijo, da če nebi imela fanta bi ta moj prijatej hotel biti z mano ampak jaz vem da mu je všeč ena druga punca saj mi je to vse povedal. Priznam da včasih pomislim na to če bi kdaj lahko kaj bilo med nama več kot prijateljstvo in ja mogoče čutim kaj takega včasih do njega ampak nevem.
Trenutno se počutim kot da rabim čas za razmislek o tem kaj hočem in koga hočem. In zdaj še je tu vedno vprašanje ali naj pustim mojega trenutnega fanta in kako naj grem naprej? Če pomislim da bi ga pustila se počutim zelo slabo saj me ima zelo rad in ga nočem prizadeti in če bi ga pustila nevem kako bi ga pustila kaj bi mu rekla da je razlog za razhod ker še sama nevem zakaj mam občutek da nemorem biti z njim. Vem da bi ga to zelo prizadelo.
O vsem tem še nisem z nikomer govorila in vedno o tem razmišljam. Prosim da mi svetujete kaj naj naredim saj tako nemorem naprej.
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Žal od mene ne boš dobila odgovora kaj narediti. To je odločitev, ki jo boš morala sprejeti sama in se sama tudi sprijazniti s posledicami, ki jih lahko tvoja odločitev prinese.
Lahko ti povem, da glede na svoje pisanje si trenutno zelo zmedena. Morda bi bilo dobro, da si vzameš malo časa zase in razmisliš kaj si trenutno želiš ali potrebuješ. Vedno svetujem odkrit pogovor s komerkoli je vpleten. Torej to kar si napisala, povej tudi svojemu fantu. Če te ima rad, potem bo tvojo trenutno zmedenost tudi razumel. Vzamita si malo časa zase in skupaj ugotovita ali si želita biti skupaj kot par ali samo prijatelja.
Glede trenutnega prijatelja, pa menim, da ti ga bolje poznaš kot drugi. Zaupaj sebi in svojim občutkom. Velikokrat ko z nekom preživljamo veliko časa in pozornosti, lahko pride so zmede občutkov. Ampak mislim, da se moraš tukaj ustaviti in razmilsliti kaj želiš. Ljudje zelo različno zaznavamo prijateljstvo med moškim in žensko. Zato boš na to prijateljstvo dobila zelo različna mnenja. Ampak to prijateljstvo je vajino. Če sta prijatelja, potem bodita odkrita eden do drugega. Zagotovo ti bo prijatelj znal svetovati kaj narediti, saj te bi naj on najbolje poznal.
Kot sem zapisala, bi si sama vzela čas zase in resnično razmislila kaj čutim in doživljam. Ko boš odkrita do sebe in svojih občutkov, boš dobila tudi odgovor na svoja vprašanja.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije