Živjo
Moja bestfrendica je od mene starejsša dve leti. Že eno leto ima fanta. Ko sta bila skupaj ne še en mesec so ji doma pustili da on prespi pri njej oz ona pri njemu. Meni moji tega nebi pustili nikoli ker je moja mami mnenja da je to popolnoma prehitro za ta leta in da to v poštev pride ko bom polnoletna. Skoraj vsi moji frendi imajo starše kot moja frendica. So moji starši prestrogi?
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najlepša hvala, da si se obrnila na nas. Praviš torej, da opažaš razliko med mnenjem tvojih staršev in staršev tvojih prijateljev glede prenočevanja fantov. Tvoja mama meni, da bi bilo to zdaj prehitro in bi to dovolila šele, ko boš polnoletna. Pri svojih prijateljicah pa vidiš, da to dovoljenje dobijo že dosti prej. Zanima te ali so tvoji starši prestrogi.
Verjamem, da je lahko ta situacija zelo frustrirajoča, vendar pa je na prvo žogo težko reči ali so tvoji starši prestrogi. Na to, kdaj bodo dovolili prvo prenočitev fanta, vpliva veliko stvari in ena izmed njih je verjetno res tudi starost. Predvidevam pa, da na odločitev vpliva še dolžina razmerja, ali fanta dobro poznajo, njihovo mnenje o njemu, njihova splošna prepričanja itd.
Najverjetneje se želijo prepričati, da si za ta korak zares pripravljena. Predlagam ti, da se o tem s starši iskreno pogovoriš in predstaviš svoj pogled ter svoje razloge zakaj misliš, da je sedaj že primeren čas, da fant prenoči pri tebi oz. ti pri njemu. Videla pa boš lahko tudi njihov pogled na vse skupaj. Kakorkoli, na ta način boste najlažje prišli do kompromisa, ki bo (upam) ustrezal obema stranema.
Želim ti veliko sreče,
Nika Koder, mag. psihologije