Zdravo, pred desetimi dnevi sem se nazadnje rezala in trenutno mi gre kar dobro z tem da se več ne režem ampka velikokrat spet imam željo po razanju. Zanima me kaj naj naredim v takem primeru
yo
youwillbeok
Ojla, js sm imela enak problem in še zmeraj ga kdaj imam, probaj svojo jezo/žalost sprostiti na drugačen način npr. poslušanje glasbe, udarjanje blazine, jokanje... Vem, da se kdaj lahko počutiš, kot da si zaslužiš, da se samopoškoduješ, ampak si ne. Upam, da se boš kmalu počutila bolje in da ti uspe premagati svoje probleme <3
Uredništvo
Katarina Maučec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Čestitam, da se že 10 dni ne režeš! Čisto razumljivo pa je, da se želja pri tebi še kdaj pojavi. Takrat, ko se ta pojavi ti svetujem, da poskusiš pozornost preusmeriti nekam drugam. Zamoti se. Lahko greš na sprehod, lahko poslušaš glasbo in zraven poješ oziroma razmišljaš o besedilu, lahko pokličeš prijateljico ali se greš pogovarjat z mamo, očetom ali komerkoli drugim. Najpomembneje je, da se čim bolj zamotiš in da nehaš razmišljati o rezanju. Tukaj lahko najdeš tudi nekaj tehnik za preusmerjanje misli. Pomisli tudi na to, kaj ti je pomagalo v teh 10 dneh, da nisi vzela rezila, in poskusi s tem nadaljevati. Dobro je tudi, še posebej, ko se želja pojavi, da odmakneš vse ostre predmete tako, da jih ne boš videla, saj bi te pogled nanje lahko vedno znova spominjal na rezanje.
Pomembno je, da se vedno znova trudiš čim bolj uspešno upirati svoji želji, kar verjamem, da ne bo vedno lahko. Tako želim, da veš, da tudi, če ti kdaj spodleti, to ne pomeni konca sveta. Tudi, če po tem, ko si se določeno število dni, mesecev uspešno upirala želji. To ne pomeni, da je ves trud, ki si ga vložila v teh preteklih dnevih, mesecih vržen vstran, ko si enkrat vzela rezilo in ga uporabila. Pomembno je, da sprejmeš to, da si uporabila rezilo in da si zapomniš da zaradi tega nisi slaba oseba ter da nadaljuješ z upiranjem želji.
Želim ti vso srečo!
Katarina Maučec, mag. psihologije