Živjo!
Imam prijatelja ki mi je mogoče všeč ampak nevem če mi je ?Me pa je tudi strah ker je bila moja najboljša prijateljica skupaj z njim skoraj celo leto potem pa sta se razšla sedaj pa včasih pomislim na njega in nevem ali mi je všeč ali ne?
Hvala za odgovor!
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če pravilno razumem iz tvojega zapisa, nisi prepričana glede tega, kaj čutiš do prijatelja, ki je sicer bivši fant tvoje najboljše prijateljice. Praviš da občasno pomisliš nanj, hkrati pa nisi prepričana ali ti je tudi všeč.
Pri odgovoru na svojo dilemo si lahko pomagaš z naslednjimi vprašanji. Kaj konkretno ti je pri njem všeč? Kako pogosto misliš nanj? Se zgodi tudi, da kdaj enostavno ne moreš nehati misliti nanj? Kako se ob njem počutiš? Ti začne močneje biti srce, hitreje dihaš, morda celo potiš? Ga želiš bolje spoznati in z njim preživeti več časa? Kaj je bilo tisto, zaradi česar si sploh pomislila, da ti je morda všeč?
Predlagam ti, da se zaenkrat posvetiš temu, kako se ob njem počutiš in o čem razmišljaš, ko se z njim družiš. Res pa je tudi, da bolje kot nekoga poznamo in več časa, kot z njim preživimo, lažje prepoznamo, kako se s to osebno ujamemo in kako se ob njej počutimo, zato te spodbujam, da čim bolje spoznaš svojega prijatelja in hkrati raziskuješ svoje doživljanje.
Če imaš še kako vprašanje, se kar oglasi, sicer ti pa želim prijeten vikend,
Amadeja Jurič, mag. psihologije