Zdravo pisem vam zato ker sm ze cist zmedena in rabim nasvet ter pomoc, uglavnem z mojim fantom sva skupi 1 teden ampk obnasava se kurk da sva skp ze 2mesca in men je to zlo cudn zdj pac on je res uredu tip pac ne manipulira z mano gre z mano na klicr zdaj en teden nazaj sva sla na frist date kopat se in je blo fantasticno placal mi je se pol vecerjo in je blo res zakon ampk probelm je ker imava 1 h razdlajo in pac se ne moreva videvat veliko razen prrko klica ali zdj bova tt v soli . Usak dan mi govori kok me ma rad in da me ljubi pac to mi je usec in da me klice po vzdevkih sam je pa en mali porblem pac mam njegov snapchat mi zaupa jst tt njemu sam fora je u tem da mi zadnje tri dni zlo gvori kako rad bi rad meu spolni odnos z mano in da pac bi rad to ze septembra  ko njegovih tastarih ne bo doma. Drgac sva se zmenla da ko bova tri mesce skp da bova sam nvm vec plus povedala sem mu povedala zgodbo o tem da me je biusi posilil in da me je strah da pac bova mela spolni odnos in da me bo po tem pusitl kukr me je biusi. Ampk on je meni reku da tega ne bo mi naredu da pac da ce sva skp ostaneva plus reku je da ce mi ne bo usec da lahko tt kdaj drugic. Sam pa tt uprasala eno njegovo sosolko ki sva se spoznali in je rekla da on ni tak da bi zensko kar pustil in da bi se igral z njenimi custvi . In zdaj me zanima ali je uredu da mava spolni odnos ze po 1 mesecu veze ? In kako naj vem da gvori resnico glede tega da me ne bo pustil po tem ko bova mela neki vec ? In kako vem da me noce samo za ta spolni odnos? In ali je to da ceprau sva 1 teden skp in da se obnasva kukr da sva 2 mesca skp normlano plus ucer sva se prvic skregala ampk mi ni zameru? Pac res nocem zgubiti njega ker pac je pac prfect sam nvm ali to kar razmisljam o njem res ali je samo moja trauma iz moje prejsne veze?
• Ma
Maja9090
Živjo, tko objektivno gledano iz tega kar si napisala bi rekla, da je tip malo pedofil. Mam tut nek občutek, da je malo starejši od tebe. Čist iskreno se jst ne bi odloča za to, da bi spala z njim (in nasploh z nobenim že po tok kratkem času). Sploh glede na tvojo prejšnjo izkušnjo se jst res ne bi v to spuščala, ker če se spet zgodi te bo res močno psihično prizadelo.Tut glede na to,da si v dilemi pomeni, da nisi čist pripravljena in neki ti govori,da to ni najbolj prav, zato jst mislim da se rajši ne spušči v to. Lej če je pravi fant ti ne bo zameru in bo vajina veza normalno tekla naprej in se razvijala. Pač, mal je čudno, da že tok hitr hoče vse in ti skos ugaja in je "najboljši fant", ker glih tko se začnejo vsa posilstva. Mela sem tut eno prijateljico, ki je bla v podobni situaciji, takoda ti res svetujem, da ne hitet.
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
Pišeš, da sta s fantom skupaj en teden, vendar se vajin odnos zelo hitro razvija, kar se ti zdi čudno. Skupaj se imata lepo in govori ti lepe stvari, zaradi razdalje pa se ne moreta pogosto videvati. Dogovorila sta se, da bosta imela spolni odnos po treh mesecih, sedaj pa si fant želi, da bi se to zgodilo že prej. Ob tem ti je neprijetno, ker težko popolnoma zaupaš njegovim namenom, poleg tega pa si v prejšnjem razmerju doživela travmatično izkušnjo, zaradi katere se ti upravičeno pojavljajo strahovi in dvomi. Sprašuješ se, ali mu lahko zaupaš, da te ne bo izkoristil, in ali bi bilo v redu, če bi imela spolni odnos z njim že po enem mesecu. Zanima te tudi, ali je normalno, da se po enem tednu razmerja vedeta, kot da bi bila v razmerju že dalj časa.
Menim, da za nobeno izmed tvojih vprašanj ne obstaja le en pravilni odgovor. Partnerski odnosi so si zelo različni in se tudi razvijajo različno hitro, pri tem pa je ključno, da "tempo" ustreza obema partnerjema. Če se sama ob hitrem razvijanju odnosa počutiš nelagodno, je pomembno, da temu občutku slediš in to tudi poveš fantu. Glede na to, da si bila v prejšnjem razmerju žrtev spolne zlorabe, je še toliko bolj pomembno, da poslušaš svoje občutke v sedanjem razmerju in se poskušaš zaščititi pred ponovnimi zlorabami. Čeprav se fant do tebe vede spoštljivo in se ob njem počutiš dobro, po enem oz. dveh tednih razmerja zagotovo še ne veš vsega o njem in tako težko realno oceniš, kakšni so njegovi nameni. Če je bil vajin dogovor, da s spolnim odnosom počakata nekaj mesecev oz. dokler ne boš pripravljena na ta korak, je prav, da fant to upošteva, čeprav so njegove želje in potrebe morda drugačne.
Glede na tvoje pretekle izkušnje bi se mi zdelo najbolj smiselno, da fanta pred odločitvijo za spolni odnos dobro spoznaš, saj boš tako lažje ocenila, ali so njegovi nameni iskreni. Najbolje boš fanta lahko spoznala v živo, zato ti svetujem, da preostanek poletja poskušata izkoristiti za več srečanj in sproščenih zmenkov ob prijetnih aktivnostih. Če še nisi pripravljena na veliko telesnega stika, ti svetujem, da se srečujeta na javnih krajih (npr. na kopališču, v kinu, restavraciji itd.) ali načrtujeta kakšno aktivnost, ki jo lahko skupaj izvajata v naravi. Zelo pomembno pa je tudi, da imata dovolj časa za pogovor v živo, saj boš tako lahko precej bolj zanesljivo ocenila, ali so njegove besede in občutki pristni.
Da se boš lažje zaščitila pred spolno zlorabo v prihodnosti, ti toplo priporočam, da si na tej spletni strani ogledaš informativne vsebine v spolnem nasilju. Zlasti pomembno se mi zdi zgodnje prepoznavanje znakov zlorabljajočega odnosa, zato ti jih kopiram še sem:
siljenje v spolno aktivnost, na katero še nismo pripravljeni, prisila v neželeno obliko spolne aktivnosti, zavračanje uporabe zaščite pred spolno prenosljivimi boleznimi in kontracepcije, fizično nasilje ali grožnja s fizičnim nasiljem, preprečevanje preživljanja prostega časa s prijateljicami ali družinskimi člani, neutemeljeno ljubosumje, posesivnost in kontroliranje vedenja nadziranje telefona, branje zasebnih sporočil in odgovarjanje v imenu partnerja/ke manipuliranje in nagovarjanje k pošiljanju intimnih fotografij (»če ne narediš tega zame, te več ne bom imel/a rad/a«).
Če se ti zdi, da v zvezi s spolno zlorabo v prejšnjem razmerju potrebuješ pogovor s strokovnjakom, pa ti svetujem, da se obrneš na Združenje za moč, kjer izvajajo brezplačno svetovanje za žrtve spolnega nasilja. Za svetovanja se lahko dogovoriš preko telefona 041 204 949 (Ljubljana) oziroma 041 276 434 (Maribor) ali elektronske pošte info@zamoc.si.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč. Če bi se rada pogovorila še o čem, pa sem ti kadar koli na voljo.
Prijazno te pozdravljam,
Anja Rakovec, mag. psihologije