Živijo, sem 16 letno dekle in že tri leta vem, da sem biseksualna. To dejstvo sem težko sprejela saj je moje okolje zelo homofobično, do zdaj sem se odprla le trem najboljšim prijateljicam.
Julija sem začela hoditi k lokalnemu psihologu, ker imam napade tesnobe in tudi precej zgodovine v zdravstvu (kot dojenčku so mi presadili organ zato imam veliko pregledov). Jutri pa bom šla na prvo terapijo k psihologu v ukc ljubljana.
Vem, zveni komplicirano a moje vprasanje je ali lahko psihologu zaupam mojo seksualno usmerjenost? Bojim se da bo homofobicen in me bo izdal starsem ali z mano zacel ravnati drugace.
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Hvala za vprašanje. Žal mi je, da imaš težave zaradi okolja, vendar pa se mi zdi super, da si se nekaterim prijateljicam že razkrila! Razkrivanje je dolgotrajen proces, ki pri vsaki osebi poteka nekoliko drugače; z razkrivanjem se ti tako ne mudi, pomembno je, da to storiš, ko sama čutiš, da si na to pripravljena.
Glede obiska psihologa – psiholog je zavezan k spoštovanju Kodeksa poklicne etike psihologov, zato te zaradi razkritja spolne usmerjenosti ne sme obravnavati nič drugače, te informacije pa zaradi načela zaupnosti tudi ne sme razkriti staršem. Zato sem mnenja, da lahko psihologu kot strokovnjaku vsekakor brez skrbi zaupaš kako se identificiraš oz. mu razkriješ svojo spolno usmerjenost. V primeru, da bi se navkljub zavezam etičnega kodeksa psiholog do tebe vedel neprimerno oz. drugače ali celo izdal zaupnost, pa se nemudoma obrni na nas.
Lep pozdrav,
Miha Feher, dipl. psih. (UN)
svetovalnica Legebitra