Pozdravljeni,
zanima me, če se vam zdi, da lahko svoje sošolce narišem gole? Glede tega sem že pisala na forum PIL, kjer sem dobila tako odgovore, da ni primerno, kot tudi, da s tem ni nič narobe. Odločila sem se, da pišem še sem, ker kot odrasli zagotovo vidite širšo sliko in mi boste znali svetovati.
Sošolcev ne bi skrivaj slikala ali vohljala za njimi, da bi jih videla gole -- risala bi po svoji domišljiji. Risb ne bi objavila in jih ne bi pokazala nikomur, tudi sošolcem ne bi povedala, da sem jih narisala tako. Bilo bi zasebno, samo zame. Vsi moji sošolci so tudi stari (nad) 18 let, zato ne bi risala mladoletnih oseb.
Risala bi večinoma, kako si predstavljam, da izgledajo tam spodaj (tole bo nesramno, ampak nekaterim bi namenoma narisala majhnega, ker mi grejo na živce). Morda bi jih nekaj narisala tudi skupaj med kakšnimi prostočasnimi aktivnostmi, ker imajo tako kemijo.
Ne vem, če je to morda nekakšen vdor v zasebnost ali dostojanstvo, če bi s tem prečkala kakšne meje ali bi bilo preprosto 'creepy', morda celo bolno. Iskala sem tudi po internetu na raznih forumih, a sem spet naletela na mešane odzive.
Žal mi je, da ste morali to brat. :/ Pardon.
Hvala vam!
• Fa
Fant
Oj
jst mislim da ni to nikakršen vdor v zasebnost vdor v zasebnost je če za njimi gledaš ko so realno nagibizaržanje golote na listu je pa nekaj povsem normalnega.
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Sprašuješ, ali lahko svoje sošolce narišeš gole. Odgovor na tvoje vprašanje ne more biti enostaven, torej DA ali NE. Odvisno je od mnogih okoliščin.
Praviš sicer, da slik ne bi nikomur pokazala ali jih objavila. Če bi to držalo tudi v prihodnosti, bi bil odgovor na tvoje vprašanje DA. V tem primeru ne bi nobeden izvedel za tvoje risbe in bi bilo s tega vidika vseeno, ali ustvarjaš takšne slike ali ne. v tem primeru bi bilo najbolj sigurno, če bi te slike nato tudi uničila in jih ne bi hranila.
Risala bi po svoji domišljiji, večinoma, kako izgledajo tam spodaj. Nekaterim bi namenoma narisala majhnega, ker ti gredo na živce. Da, to bi bilo nesramno, morda celo bolno, kot si sama zapisala. Ravno v tem pa vidim tvoj pravi motiv, zakaj bi sploh ustvarjala takšne slike, ne pa v tem, ker bi naj oboževala risanje. Na ta način bi se sama pri sebi norčevala iz sošolcev, ki jih ravno ne maraš. Takšno norčevanje na račun velikosti lulčkov pa je zares neumestno. Četudi bi kdo imel manjšega tam spodaj, to v nobenem primeru ne more biti razlog za norčevanje. V ta namen bi jim lahko na primer narisala grbo, ogromni nos, eno nogo krajšo ali celo brez noge ipd. Ali pa v primeru, če bi risala sošolke, bi pri kateri narisala eno dojko zelo veliko, drugo pa zelo majhno, ali bi ji narisala dlake po vsem telesu … Kaj praviš?
Sicer pa, zakaj se bojiš, da bi bili tvoji sošolci na slikah prepoznavni. Dvomim, da imaš takšno sposobnost risanja, da je že po sami podobi na sliki prepoznavno, koga si narisala. Ali si imela namen, da pri vsaki podobi napišeš ime, na koga se nanaša?
V tvoji želji, da bi risala svoje sošolce gole in tam spodaj s takšnimi in drugačnimi lulčki, dejansko ne vidim nobenega smisla. Lahko bi tudi rekel, da takšno risanje ne bi bilo le nesramno, ampak precej otročje.
Brane But, univ. dipl. psiholog