Če mi sošolec teži in učitelj nič ne naredijo ali ga lahko udarim in mu rečem naj neha.
Veliko učiteljev sem ga že povedala ampak nič ne naredijo samo rečejo mu da naj neha ampak nikoli to ne upošteva.
I
I know
eh, zalublen je vate, če ti teži in ne neha... pejt do svetovalne delavke in naj mu ona pokaže gdo je dec :-D
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem, ti nagaja sošolec. Kakšno je to nagajanje, nisi zapisala, glede na to, da ti teži kot si sama rekla, sklepam, da gre za teženje v obliki govora. Praviš, da si svojo skrb izrazila odraslim osebam, ki pa niso naredile kaj več kot trenutni poziv sošolcu naj preneha.
Glede na to, da razmišljaš o udarcu sklepam, da je stanje že rahlo nevzdržno. Kaj lahko narediš? Ne vem ali si že poskusila ampak pojdi do njega in mu asertivno povej, da se ob tem, ko ti 'teži' ne počutiš v redu in želiš, da s teženjem preneha. Povej, da s tem vedenjem dosega le to, da se ob njem ne počutiš dobro. Iskreno izrazi svoje počutje. Če ne bo pomagalo, pojdi do razredničarke in ji povej za to nelagodje. Če si to že storila, pojdi še enkrat do nje in povej, da se stanje ni izboljšalo in da postaja vedno bolj neprijetno. Razredničarka mora ukrepati. Pojdi so svetovalne službe, če se stanje ne izboljša po pogovoru z razredničarko. Zaupaj ji svoje skrbi in povej da se v šoli ne počutiš dobro zaradi takšnih situacij. Tudi ona se bo pogovorila s sošolcem. Če ne bo bolje, bodo morali v pogovor vključiti starše.
Ključno je, da ne prenehaš s opozarjanjem odraslim osebam. Če res ne bi bilo bolje, se naj k razredničarki ali svetovalni službi oglasijo tvoji starši.
Staršem si povedala za te situacije? Če si, kako so se odzvali?
Obračanje na nasilje naj ne bo tvoja prva izbira. Vprašanje ali bi sploh pomagalo. Poskusi po tej poti. Upam, da bo bolje. Sporoči kako je šlo.
Želim ti lep dan,
Urška Koštomaj, mag. psihologije