Hej!
Že 7 mesecev si vsak dan dopisujem s fantom in že velikokrat sva se dobila. Sva kar oddaljena s kraji kakorkoli....
Sva se že poljubljala in te zadeve. In jaz sem mu tudi že rekla da ga imam rada saj to mislim resno ampak mi tega ni rekel nazaj in tudi nikoli mi še ni napisal da me pogreša ali kaj podobnega. Jaz sem mu že večkrat napisala da ga pogrešam in sem ga vprašala če me on tudi in mi je napisu da ja mal pa že in mislim da ni mislil resno. Nevem zakaj ali mu preveč težim saj pišem mu skoraj vedno prva in mislim da to ni ravo prav. Saj mi tudi on kdaj prvi piše in me vpraša kako sem in tako.
In tudi nevem kaj oz. če sploh kaj čuti do mene ker jaz sem se zelo navezala nanj. In nevem ali bi ga vprašala kaj čuti do mene ali ne ker nočem izpasti neumna ali kaj podobnega. In pa tudi nevem če je to vprašanje sploh na mestu ker se mi zdi da mu nič ne pomenim nevem ali je to tudi zaradi tega ker se vsak dan pogovarjava? Nevem čisto sem zmedena in nevem kaj naj naredim. Ali mi lahko pomagate? Kaj vi menite o tem? Kaj naj naredim?
Hvala za pomoč
Iz
Izgubljeni fant
Pozdravljena!
Moram ti povedat da je to čisto ista situacija kakor jo imam jaz zdej samo da je obratno da je ona tiste k mi nikol nč nepove jaz pa ji. Najboljše je da se s fantom odločno pogovoriš in ga vprašaš kaj čuti do tebe jaz se s svojo ogromno kregava ampak si na tak način imava rada in ona pravi tudi da ona raje pokaže ljubezen kakor da jo govori da te imam rada mi redko reče. Veš verjetno je fant podobno k ona samo da midva nisva skupaj sva Best frenda ampak namerava bit več. No upam da sem ti mihen ???? pomagu.
Lepo se imej uživaj upam da razrešiš to z fantom
Lp, Mark
So
Sončnica
Hvala Mark♡
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena!
Pišeš, da si že pol leta vsak dan dopisuješ s fantom, s katerim sta se že videla v živo, a ne veš, kje sta trenutno, saj ti kljub temu da si veliko pišeta daje občutek, kot da mu nič ne pomeniš oz. da mu ni toliko mar do tebe, kot je tebi do njega. Glede na opisano situacijo ti bom s svojim odgovorom skušala pomagati po svojih najboljših močeh, naj pa te na začetku pomirim, da se dandanes v »odnosih« velikokrat zgodi ravno pomanjkanje prave komunikacije med osebama oz. pomanjkanje definiranja tega, kaj »sta oz. nista« – žal je tega v današnjem času vedno več, tako da vedi, da v tem nisi sama.
Najprej bi se rada dotaknila tega, da, kot morda že veš, obstajajo razlike med ženskami in moškimi, sploh v čustvenem izražanju, pri čemer se zgodi, da lahko fantje tvojih let težje opišejo, kaj šele izrazijo določena čustva. Besedna zveza »Rad/a te imam« je lahko za nekoga tudi zelo močna in jo oseba izrazi šele takrat, ko je popolnoma prepričana v nek odnos. Pri nekaterih tako traja dlje, da jo uporabijo, s čimer ni nič narobe, saj smo si med seboj različni in delujemo na drugačen način.
Velikokrat v začetnih fazah spoznavanja pride ravno do tega, da traja faza spoznavanja kar dolgo in da smo v nastajajočem se odnosu potem lahko nekoliko zmedeni, saj se nam porodijo vprašanja, kot npr. »Kaj sva? Ali mu pomenim toliko, kot on meni? Je vse zgolj šala?«, zato je pomembno, da se z osebo, s katero stopamo v odnos, iskreno pogovorimo ravno takrat, ko se nam začnejo porajati takšna vprašanja.
Vse pomisleke in vprašanja bi bilo tako najboljše nasloviti s fantom kar v živo, tako da predlagam, da se dobita in načneta pogovor o tem, kako vama gre. Lahko ga enostavno vprašaš, kaj si on misli o vama/o tebi oz. kot kaj vaju tretira (sta zgolj prijatelja, kaj več ipd.). Zakaj je to bolje skomunicirati v živo? Da boš lahko poleg povedanega videla tudi njegovo reakcijo na postavljeno vprašanje. Ko/če se bosta dobila, bodi tako pozorna tudi na njegovo neverbalno govorico (predvsem obrazno mimiko, gibe z rokami, držo) in skušaj ugotoviti ali je skladna s povedanim. S tem, ko boš začela pogovor o tem, ne boš izpadla neumno, kvečjemu boš delovala zelo zrelo. Kako pa bo fant to dojel, pa je njegova stvar, ne tvoja. Verjamem pa, da ti bo po pogovoru lažje, saj boš vedela, kje sta. Tako da le pogumno:).
Tudi povsem normalno je, da se na osebo navežemo, sploh, če si z njo vsak dan dopisujemo. Kot sem že omenila, lahko ta faza spoznavanja (v angleščini se imenuje »talking stage«) traja zelo dolgo, kar pa ni najboljše v primeru, če se pri eni osebi začnejo razvijati čustva, pri drugi pa ne, zato je to dobro čim prej skomunicirati, da obe osebi vesta, kje sta in kaj si od samega odnosa želita (je to zgolj prijateljski odnos oz. ali si obe strani želita kaj več). V današnjem času se lahko ta faza, iz različnih razlogov, res zavleče – morda oseba trenutno ni pripravljena na odnos, morda si sploh ne želi odnosa, vendar ji je všeč občutek pogovarjanja z nekom, morda o tem prej sploh ni razmišljala...odgovora na to žal ne moremo vedeti, razen, če osebo vprašamo, pa še to se zna zgoditi, da bo oseba odgovorila z »Ne vem, kaj si sploh želim«. Ampak tudi tak odgovor je na nek način odgovor za nas – torej, da oseba ni prepričana v to, se trenutno še išče… in to moramo sprejeti. Torej, ne glede na to, kaj ti bo fant odgovoril, moraš sprejeti njegov odgovor in se zavedati tega, da čustev pri osebi ne moremo kar tako izsiliti, pa če si to še tako močno želimo.
Preden mu predlagaš srečanje v živo, lahko poskusiš tudi s tem, da ga »pustiš« in mu daš prostor, da ti on prvi napiše. Skušaj mu pustiti, da on vodi pogovor – s tem boš videla, koliko interesa, volje in energije bo vključil v sam pogovor in v njegovo nadaljevanje. Glede na to, da velikokrat začenjaš pogovor ti, lahko nekajkrat narediš tako, da bo on moral začeti. Odnos (naj gre za prijateljski ali partnerski) vedno sestavljata dve osebi, zato, če se ves čas trudi samo ena oseba in veliko vlaga v nek odnos, žal ne gre za odnos, četudi bi si to želeli.
Ne glede na fantov odgovor, pa se moraš zavedati tega, da si vredna točno takšna kakršna si, da te bo prava oseba sprejela v celoti in da prave osebe pogovor o tem ne bo odgnal stran. Pravi osebi nikoli ne boš odveč, ravno nasprotno – zanimala jo boš in želela si bo tvoje družbe. Naj pa te pomirim, da se ti res nikamor ne mudi in da imaš še čas. Četudi se ti s tem fantom ne bo izšlo tako, kot si si zamislila, bo zagotovo prišel naslednji, pri katerem si ne boš postavljala vseh teh vprašanj, saj bosta enostavno kliknila. V vsakem primeru, če vama s fantom uspe ali ne, bodi ponosna nase, da si naredila ta, še kako težek, korak!:)
Le mirno in pogumno naprej ter zaupaj sebi in svojemu srcu, ki ti bo pomagalo narediti prave odločitve:).
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala, če pa imaš morda še kakšno vprašanje, se lahko ponovno obrneš name.
Lepo bodi in vse dobro ti želim,
Nika Verbič, dipl psihologinja (UN)
So
Sončnica
Hvala vam zelo ste pomagali.
Sem ga vprasala kaj čuti do mene in je rekel da ne ve kaj naj mi reče..da pač sm mu všeč.