Pozdravljeni!
Imam bff kajo. Prijazna je ampak 1.šolski dan se je vse spremenilo. Ona in druge prijateljice so si nekaj šepetale na uho se smejale in me gledale.To sem povedala svoji starejši sestri.Moja sestra se je nato pogovorila z njimi.Zlagale so se ji da sem jih jaz nadlegovala.Veliko takega se je ponavljalo 3 dni.Po teh dneh pa se mi je opravičila.Ali ji oprostim?
Lep pozdrav
Daisy
• Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Daisy,
hvala, da si delila svojo zgodbo z mano. Verjamem, da ti je bilo težko, ko si videla, da se je Kaja smejala in šepetala z drugimi prijateljicami, tebe pa niso vključile. Takšni trenutki so lahko zelo boleči, še posebej zato, ker ti je Kaja pomembna.
Super je, da si se obrnila na svojo sestro – lepo je imeti nekoga, ki mu lahko zaupaš. Razumem, da je bilo potem še bolj zapleteno, ko so Kaja in druge prijateljice rekle nekaj, kar ni bilo res. Verjetno se sprašuješ, ali ji lahko zaupaš in ali se bo kaj takega ponovilo. V takšnih trenutkih je res težko vedeti, kako ravnati.
Kaja se ti je opravičila, kar pomeni, da se verjetno zaveda, da te je prizadela. Razmisli, kako si se ob njenem opravičilu počutila. Si začutila, da je bilo opravičilo iskreno?
Opravičilo je pomemben korak, vendar je prav, da poslušaš svoje občutke. Če si pripravljena, lahko Kaji poveš, kako si se počutila, ko so te izključile. Tako bo tudi ona lažje razumela, kaj ti pomeni prijateljstvo in kaj pričakuješ od nje kot prijateljice.
Ni se ti treba takoj odločiti, ali ji boš oprostila. Vzemi si čas in razmisli o tem.
Prijatelji se včasih skregamo, a če se potrudimo razumeti drug drugega, lahko naše prijateljstvo postane še močnejše.
Če imaš še kakšno vprašanje ali želiš o tem še govoriti, sem na voljo.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije