Pozdravljeni, letos sen se presolala na drugo solo in v razredu je fant, ki naj bi bil vame. Ko sem mankala v soli sta mi prijatelici povedali tole: Uciteljica je uprasala kdo manjka in je rekla ena od njiji da js in pol sta dva fanta rekla ja od ... punca( ... so njegovo ime). Obe sta se obrnile nazaj in ju cudno pogledale onedva pa sta samo pokimala. Ne vem ce sta se samo hecala. Zgodilo pa se je tudi da je ena punca iz 6. razreda ki je v njega napu sala v njegovo marco da sm jz pa se ena prijateljica v njega. Potem sva mu o e povedali kaj je blo in da to ni res. Ne vem ce nama je vrjel ampak upam da. Ko mu je ucitlca za kemijo rekla nej pride v prvi vrsti sen8c upiru kot ponavadi ampak se je samo predepu na nasprotnoklop od mene. Ucasih ko cakamo na izbirni predmet se on na drugi strani aule pogovarja z enim devetarjem in me gledata pa ne vem zakaj. Je moznost da je vame?
Ze zdaj se vam zahvaljujem za odgovor in LEP POZDRAV!
Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se oglasila! Tvoja vprašanja in dvomi so povsem naravni, še posebej v času, ko se stvari spreminjajo in so odnosi med vrstniki nekoliko bolj zapleteni in polni vprašanj. Očitno si se znašla v situaciji, ko se ti zdi, da bi lahko bil fant, o katerem pišeš, zainteresiran zate – in tvoja radovednost glede tega je povsem razumljiva.
Ko pride do teh znakov, kot so opazke, ki jih slišimo od drugih, pogledi ali majhne geste, kot je sedenje blizu tebe, pogosto težko rečemo, ali gre za resnično naklonjenost ali pa za malo heca med vrstniki. Med mladostniki so včasih prisotni signali, ki so lahko dvoumni in jih lahko razumemo na različne načine.
Morda ti predlagam, da se najprej poskusiš osredotočiti na to, kako se ti počutiš. Te zanima ta fant? Bi se rada z njim več pogovarjala, ga bolje spoznala? Če te zanima, se mu lahko morda skušaš približati bolj spontano. Začni s prijaznim pogovorom ali pa se vključuj v družbo, kjer je prisoten tudi on, če ti je to seveda prijetno. Tako se bosta oba lahko bolje spoznala in bosta lažje začutila, ali imata res nekaj skupnega.
Prav tako je pomembno, da ostaneš potrpežljiva. Včasih se odgovori pokažejo sami od sebe, če si vzamemo čas in dovolimo, da stvari potekajo naravno. Če bosta oba sproščena in brez pritiska, bosta verjetno lažje začutila, kaj drug o drugem mislita.
Če boš imela še kakšna vprašanja ali dvome, se brez zadržkov ponovno obrni na nas.
Lep pozdrav,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)
Ra
Radovedna
Pozdravljeni, hvala za vas odgovor.
Lep pozdrav