Čes leta sem ugotovila, da za razliko od drugih ne čutim romantične ljubezni in se tudi odprla večino prijateljev in družini kot aroace (aromanic asaxual) kar pomeni da imamš mali ali nimaš (moj primer) romantične in sekualne privlačnosti. čeprav še ne morem biti prepričana glede seksa (saj sem komaj 13). Ko sem se odprla družini je večina ni razumelo saj ni nekaj najpogostejšega. Večina jih reče da samo nisem še našla prave osebe, kar me zelo rani zato sem hotela vedeti mnenje strokovnjaka. Hvala za branje, kei
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
Najprej hvala za tvoje sporočilo. To, da ne čutiš ne romantične ne seksualne privlačnosti do drugih oseb je popolnoma okej. Aseksualnost je lahko zelo subjektivna oz. individualna in se ponavadi povezuje z nizko željo (ali pa z odsotnostjo želje) po spolnosti, aromantičnost pa temelji bolj na čustvih in čustveni povezanosti, ki je nekako ne čutimo z drugimi ljudmi. Če ti je blizu angleščina si lahko prebereš tudi naslednji prispevek, ki še malo bolj razširjeno opisuje ace/aro skupnost - tukaj.
V najstniških letih po navadi sploh začnemo raziskovati sebe, kdo nam je všeč in na kakšen način nam je všeč. Včasih to pomeni, da nas ne privlači nihče. Zdi se mi pomembno, da si vzameš čas za raziskovanje in odkrivanje sebe: do koga čutiš/ne čutiš čustvene povezanosti, kdo te telesno privlači in zakaj, kaj ti je nasploh pomembno v odnosih itd. Morda boš sproti odkrival_a nove dimenzije kaj zate pomeni biti aroace. Kako se definiramo je namreč lahko fluidno oz. spremenljivo kar je popolnoma okej, včasih pa neke definicije zase posvojimo tudi za dolgo obdobje našega življenja.
Če imaš še kakšno vprašanje z veseljem nadaljujeva pogovor.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.svetovalnica Legebitra