Zdravo
Mene zanima ce je ok al pa ce mam sploh lahk tipa starega 29 jaz sm pa 15. Mislim tko jaz sem se zaterskala v njega on se je v mene pa se nama obema zdi 15 let tak ful velik razlike. Pa tut doma nevem kok me bodo podpiral pri tem. Je pa fant mojih sanj tak da nevem ,mate kak nasvet kak ravnat v takem primeru?
• Uredništvo
Anja Mikl

Odgovor svetovalke:
Vanibanani, pozdravljena,
hvala, da si se s svojim vprašanjem obrnila na naš forum. Tako kot ugotavljata oba, je 15 let res velika starostna razlika; konec koncev starostna razlika med vama predstavlja tvojo dejansko starost. Morda enkrat, pri nekomu, ki je star npr. 30 (in 45), takšna starostna razlika več ne izstopa tako. Naj ti zaupam zakaj. Zdaj se s tem fantom, pravzaprav moškim, nahajata v različnih starostnih oz. razvojnih obdobjih, kar posledično pomeni, da imata zelo verjetno različne interese in pričakovanja od razmerja. Ti si pravzaprav na prehodu iz osnovne šole v srednjo, medtem ko se on verjetno ubada s svojo službo in drugimi stvarmi, ki pogosto »bremenijo« odrasle ljudi. In prav je, da vsak v tem obdobju živita različno. Ali sta se kaj pogovarjala o vajinih pričakovanjih? Kako si ti predstavljaš zvezo in kako on? Ali so vajine predstave podobne?
Ali mi lahko morda zaupaš še kaj več o vajinem razmerju? Zanima me namreč, ali se tukaj gre za zaljubljenost ali za ljubezen – sama sicer omenjaš, da sta se oba »zatreskala« oz. zaljubila. Morda veš kakšna je razlika? Ponavadi pri zaljubljenosti, ki traja kratek čas, nekoga zelo idealiziramo – tako kot praviš ti, nekdo se nam zdi »sanjski«; medtem pa do ljubezni pride takrat, ko nekoga res dobro poznamo, z vsem dobrim in slabim. Ali poznaš tega fanta oz. moškega tako dobro?
Vsekakor te spodbujam, da se o svojem odnosu in vprašanjih še pogovoriš tudi s starši, v kolikor bi ti to bilo prijetno. Mi smo tukaj zate, da skupaj s teboj razmišljamo in ti pomagamo odgovoriti na vprašanja.
Spodbujam te, da si previdna, da paziš nase in da pred kakšnimi večjimi odločitvami dobro premisliš, ali si to zares sama želiš.
Se beremo,
Anja Mikl, mag. psihologije
• Va
Vanibanani
Pozdravljeni!
Da, veliko sva šla čez te teme če si oba to res želiva in zmerom znova sva prisla do odgovora ,da ja. Res je med nama tisto 15 let in si rečeš na prvi pogled ma ne ze zarad let ne, ker jaz na prvi pogled sem se tut mal bala vesega , pa tut on da ne bo pomote. Drugače sva se pa midva ravno učeri prvič srečala v živo , seveda sem pa preden sem se upala spustit u to sem ga malo preizkušala iz drugih fake profilov ,da sem videla če je sploh zvest in ja je drži se kar reče, če sem jaz njegova punca je moj pa se ni dav pregovorit iz nobenega profila. Pa tut sestri pa bff sem povedla za vsak slucaj ce bi blo kj da bi mi bili neke vrste priči. Je pa tut on neke vrste glasbenik v slovenski narodni zabavni glasbi. In ja velikrat sva se menla kaj vsak od drug drugega pricakujeva. Imava nevrjetno zaupanje si res zelo ,zelo zaupava. In ja imava seveda vsak določene stvari različne ampak imava pa zelo veliko skupnih interesov: Glasba, obcudovanje narave, fotografiranje, sportanje in podobno. Ja on je bil presenečen sam nad seboj ,da se mu je sploh to zgodilo, mi je zaupal ,da se mu ta zaljubljenost zgodi malo gdaj. On je imel do zdaj 2 zvezi eno bolj otrosko ko je bil star kej tagega ko jaz in eno ki trajala kar 8let in zdaj je leto in pol samski. Pričakovanja so pa taka: Jaz pričakujem da bo poslušen, spoštjiv, zaupljiv, ljubeč pa seveda konec konc koncev zvest. On pa od mene podobno. In bom rekla ,da sem ga kar dobro spoznala veliko zva si zaupala ker kod pravim on enako si ni mislu da se bo spuscal o to. In gle de tistih med sebojnih odnosov na dvoje oči sva se pogovorila in mi sam v prvo vrsto povedu ,da totalno v nič nebo silu. Ko bom bom pripravljena, če še ne pač ne in je bil res iskren glede tega. In ja nevem no nisem še pripravljena povedat domačim. Drugače oa ful hvala za to
• Jo
Joj
Vanibanani,
Verjemi punca, nic ne bos zamudila ce izpustis to "priloznost". Nekoga zares spoznas, ko ga vidis v razlicnih okoliscinah kako reagira, predvsem v tistih težjih (nek zunanji pritisk npr.), ne pri lepih besedah.
Moški pri 30 letih, ki iscejo pozornost 15 let starih punc niso normalni. To je nekako kot bi sama iskala pozornost 7 let starega fanta. Kasneje se ta razlika res ne pozna, v mladosti je pa je prevelika.
Trenutno morda res od tebe nic ne pricakuje, bo pa verjetno kmalu začel "iskati meje". Poišči čimprej pomoč pri odraslemu, ki mu zaupaš in ga resnično poznaš.
Želim ti veliko sreče in poguma!
Lp A