Zdravo mene zanima ali je vredi da fant iska od tebe da mu pokaže prsa ali in vredi da bo pošlem sliko ali je to vrrdi ali ne vredi.
Lp pozdravi lea
• ka
kaka_slovenščina_je_to
NE VREDI!
• Is
Isis
Predlagam ti da to najprej poveš staršem ali skrbnikom pa bodo oni ukrepali naprej
• ČO
ČOKOLADKA
to vsekakor ni vredu. tako kot je predlagal Isis, povej. ne slikaj svojih prsih ker nikoli neveš kaj lahko on naredi. če bosta šla narazen, lahko sliko objavi ali nekaja. nikoli nepočni tega
• ss
ssss
to NI V REDU!!!! vsekakor mu ne dovoli!!! Če tebi to ne paše je to izsiljevanje. Kott sta rekli Isis in ČOKOLADKA, povej nekomu ki mu zaupaš.❤️‍????
• ČO
ČOKOLADKA
hvala ssss:)
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Sprašuješ se, ali je v redu, če fantu pošlješ sliko svojih prsi. Povsem razumljivo je, da se o tem sprašuješ – radovednost, zaljubljenost in želja po bližini so pri tvoji starosti povsem normalni občutki. Hkrati pa je zelo pomembno, da veš, da nisi dolžna pošiljati nobenih intimnih fotografij, ne glede na to, koliko ti je fant všeč ali kaj si on želi. Tvoje telo je tvoje in samo ti odločaš, kaj boš z njim delila.
Pri takšnih slikah obstajajo resna tveganja, še posebej, ker si mladoletna: enkrat poslana slika ni več pod tvojim nadzorom in se lahko razširi brez tvojega dovoljenja, kar je lahko zelo boleče in ima tudi pravne posledice. Poleg tega se lahko hitro zgodi, da se iz želje ali radovednosti razvije pritisk, ki ga je težko ustaviti.
Zelo pomembno je tudi vprašanje spoštovanja. Fant, ki mu je res mar zate, bo spoštoval tvoje meje in ne bo pogojeval odnosa s takšnimi prošnjami. Reči »ne« je povsem v redu in ni treba, da se zaradi tega opravičuješ ali počutiš krivo.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)