Pozdravljeni spet jaz vem da je zdaj mesec junij ampak je nujno no bom oa kar začela. Kot sem že povedala spoznala sem fanta iz glasbene ki se mi je vedno ko me je srečal nasmejal pozdravil nismo pa nikdar govorila hotela sem ampak ne vem kako naj to povem nisem mogla  hotela sem ga vprašati koliko je star pa za kontakt. Sva  zelo narazen ne moreva se videti razen meseca septembra ko se začne tudi šola kot glasbena šola upam da ga bom lahko še kdaj srečala. Pa še eno vprašanje mene nekaj zanima jst sm bla enkrat v enem kotu v glasbeni in sem se pač z prijateljicama pogovarjala kako sem bla bolana in on je šel po stopnicah gor in se ustavil in se z celotnim hrbtom obrnil proti meni in se nasmejal in pozdravil enkrat sem ga pohvalila da lepo igra inštrument. Hotela pa sem ga tudi povabit na pijačo pa ne vem če bi mi straši pustili. Vesela bom odgovora lp coolgirl123
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala za tvoje vprašanje in da si se obrnila na nas.
Če prav razumem, si v glasbeni šoli spoznala fanta, ki ti je všeč, hkrati pa je z določenimi dejanji nakazal, da si ti verjetno všeč tudi njemu. Glede na naslov tvojega vprašanja, sklepam, da je ena izmed glavnih stvari, ki te zanima, ali je fant zares zaljubljen vate ali ne.
Na vprašanje, ali je on vate zaljubljen ali ne, ti jaz ne morem odgovoriti. Odgovor pozna samo on. Vem pa, da je lahko kar izziv pristopiti do nekoga, ki ga niti ne poznaš dobro in potem še govoriti o svojih čustvih. Glede na tvoj zapis, se torej s fantom sedaj do septembra verjetno ne bosta nič videla. Ali mogoče poznaš njegovo ime in bi ga lahko poskusila kontaktirati preko socialnih omrežjih? Da se malo bolje spoznata, hkrati pa mu lahko tudi odkrito poveš, kaj ti čutiš do njega in vprašaš, kaj on čuti do tebe. Vem, da to ni najlažje storiti, ampak po drugi strani je lahko veliko težje živeti v negotovosti in se vsak dan spraševati, “kaj pa če”. En del razloga, zakaj nam to ni tako lahko narediti, je strah, da druga oseba ne čuti enako do nas in da bomo iz strani druge osebe zavrnjene. Kar je normalno, da nas je tega strah, da nam ob tem ni prijetno. Ampak če nekdo ne čuti enako do nas, ne pomeni, da nismo vredni ljubezni, ne pomeni, da smo slaba oseba ali karkoli podobnega. Je samo rezultat tega, da smo si ljudje med sabo zelo različni v vrednotah, lastnostih  in imamo različne želje, pričakovanja. Je povsem normalno, da se v takih trenutno ne počutimo najboljše, da smo npr. žalostni, jezni. Takrat je pomembno, da si dovolimo, da začutimo ta čustva, jih izrazimo (na primeren način), sprejmemo in gremo naprej.
V zadnjem delu tvojega pisma si še napisala, da bi si želela s fantom na pijačo pa ti starši verjetno tega ne bodo dovolili. Tudi to je stvar, na katero ti jaz ne morem podati konkretnega odgovora, ampak ti lahko le svetujem, da se poskusiš o tem iskreno in mirno pogovoriti s starši.
Če imaš še kakšno vprašanje, ti z veseljem ponovno odgovorimo.
Sara Seršen, mag. psihologije
• Co
Coolgirl123
pozdravljeni iskreno havla za sporočilo
ime vem kako mu je ime za kontak pa imam eno prijateljico ki hodi v pihalni orkester in on je tudi tam ona ga pozna sam ne veliko rekla je da mi bo pomagala in probala kontaktirat. da bo probala . hvala še enkrat za sporočilo. lp
coolgirl123
• Uredništvo
Sara Seršen
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala tudi tebi za tvojo zahvalo, smo jih vedno zelo veseli. :)
Držim pesti, da boš uspela vzpostaviti odnos s fantom in da se odvije po tvojih željah!
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije